Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun tilanne on niin syvältä :(

Vierailija
18.04.2007 |

Olen työtön ja kotona vauva 10kk. Haluaisin toisen lapsen, mutta tulot on niin huonot, että olisi pakko mennä töihin (min, 6kk) jotta saisin hyvän äitiysrahan ja sitten jäisin kotiin.

No, jos nyt pian meen töihin (lapsen ollessa 12kk), niin miten saan työnantajan kanssa sovittu työajat niin, että voisin lähteä jo 15.30, jottei lapsen ph-aika ole liian pitkä. Miten sis toimia, kun mulla ei ole edes työpaikkaa ja siten uusi työnantaja ei varmaan helpolla luista. Mies voi omassa työssä joustaa aamulla ja mennä vasta klo.10.

Yhyy. Haluaisin toisen, mutta pakko saada siis parempi ä-raha.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoaika 6-7h? Ihan normaali päivä, hyvä ettei ole 8-10h niin kuin ihan liian monella pienellä.

Vierailija
2/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jotain töitä saan, koska olen juuri valmistunut merkonomi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin mennä töihin vaikka jo aamu kuudelta, jotta voisin lähteä vaikka klo.15 ja siten lapsi olisi vain klo.10-15.30 hoidossa. Mutta eipä taida onnistua :( ap

Vierailija
4/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten se toimistohommissa onnistuu? Voiko heti sanoa työnantajalle, että haluaa tehdä aikaista aamua ja lähteä aikaisin, jos työtunnit täyttyvät vai onko se heti huonoa työmoraalia? Oikein harmittaa, kun on vaikeeta yhdistää tyä ja lapsi...ap