Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi siivosit niin, että siihen kuului imurointi, pölyjen pyyhintä ja lattioiden moppaus?

Vierailija
21.11.2025 |

Minä viikko sitten eli on huomenna taas edessä. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamupäivällä ennen töitä voi imuroida ja pestä pyykkiä. Halpaa sähköä.

Vierailija
22/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa perusteellinen imurointi,moppaus,pölyt, pussiöakanoiden vaihto. Kevyt dyson imurointi tarpeen tullen vaikka joka päivä,on nopea ja kätevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 

Vierailija
24/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan kerran viikossa, inhoan pölyä. Haluan, että kotini on puhdas ja siisti. Inhoan tunkkaista hajua, mikä tulee asuntoon jos ei siivoa, en viihdy lian ja pölyn keskellä. Lapsuudenkotini oli myös puhdas ja siisti, en ymmärrä ihmisiä, jotka elävät lian ja tunkkaisuuden keskellä. Nämä koirataloudet haisevat myös pahalle, sellaiselle ulolle.

Nainen 55 vuotta

Siivoan ihan joka päivä, inhoan pölyä ja likaa. Kun joka päivä siivoaa vähän, ei tarvitse kerran viikossa tehdä kaikkea. Etkä edes huomaisi, että mulla on koira. "Ulolle" hohhoijaa taas.

Nainen 44 vuotta 

Vierailija
25/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti imuroi 2 kertaa päivässä. En edes muista, koska olen mopannut lattiat... siitä on vuosia. Tuossa robotissa on kyllä moppauskin, mutta en ole sitä vielä kokeillut. Pölyjä pyyhin silloin kun joku kohta alkaa häiritä. 

Suomalaiset ovat useimmissa asioissa puhtausfriikkejä,mutta kun tulee lattioihin on yleistä ettei niitä pestä kunnolla. Kuvitellaan ettei tarvitse kun ei käytetä kenkiä sisätiloissa,aika saastaista.

Vierailija
26/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot pyyhin monta kertaa päivässä.

Imuroin varmaan joka toinen päivä, joskus parikin kertaa päivässä.

Lattiat moppaan kerran viikossa.

M43

Vierailija
27/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen. Pidän siitä, että on siistiä, ja yksiö on helppo pitää yksinasuvan hallinnassa. Eihän tuohon mennyt kuin pari tuntia. Käytin matotkin ulkona, ja pyyhin listat ja keittiön kaapit. Eli aika tavallinen viikkosiivous. Mitään tiettyä päivää mulla ei kyllä ole, mutta teen tän 2-3 kertaa kuussa. Moppaus tosin oli enemmän nihkeäpyyhintä.

Vierailija
28/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lähes 20 vuotta sitten muistaakseni. Mies tekee meillä viikkosiivouksen. Tai minä pyyhin pölyt, hän imuroi, pesee lattiat ja vessat.

Vierailija
29/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi on NIIN YLIARVOSTETTU, ellet heittele ruuanmuruja lattialle. Otan tarvitaessa pitkällä pölyhuiskalla pölyt pois  ( huiskuta ulkona ,ku asu puutalossa) ja sitten sinipiian lastalla jossa sotea mikrokuitupäällys. 

Vierailija
30/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten.

Vierailija
31/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko, sohvan pesen höyrypesurilla 4-5 kertaa vuodessa, joskus useammin

Vierailija
32/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoan kerran viikossa, inhoan pölyä. Haluan, että kotini on puhdas ja siisti. Inhoan tunkkaista hajua, mikä tulee asuntoon jos ei siivoa, en viihdy lian ja pölyn keskellä. Lapsuudenkotini oli myös puhdas ja siisti, en ymmärrä ihmisiä, jotka elävät lian ja tunkkaisuuden keskellä. Nämä koirataloudet haisevat myös pahalle, sellaiselle ulolle.

Nainen 55 vuotta

Haista huilu, meidän koiratalous ei haise ulolle KOSKA MÄ SIIVOON.

Vierailija
33/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeviikolla 2. kodissa ja huomenna tässä talossa

Vierailija
34/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin pari-kolme kertaa kuussa, lattiaa en ole mopannut vuosiin, pölyjä pyyhin satunnaisesti silloin, kun ne alkaa häiritä. Yksiössä ei onneksi ole paljon neliöitä siivottavaksi. 

Vierailija
35/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi koskaan mopannut lattiaa. Ehkä olen unohtanut, jos olen joskus vuosikymmeniä sitten mopannut silloisen puolison asuntoa, jossa silloin majailin. Ihan vanhaan malliin siivoan kortealla rätillä tarvittaessa. Pölyt pyyhin ja imuroin tarvittaessa, eli silloin, kun pölyt hyppivät silmille.

Vierailija
36/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna, tai sitten joskus?

Vierailija
37/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään.

Vierailija
38/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikko, sohvan pesen höyrypesurilla 4-5 kertaa vuodessa, joskus useammin

Onko sinulla jotain pidätysvaikeuksia, vai miksi sohva pitää noin usein pestä?

Vierailija
39/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus opiskeluaikana. Nykyään käytän siivouspalveluita.

Vierailija
40/46 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, muija hoitaa nuo työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi