Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi siivosit niin, että siihen kuului imurointi, pölyjen pyyhintä ja lattioiden moppaus?

Vierailija
21.11.2025 |

Minä viikko sitten eli on huomenna taas edessä. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppaan lattiat muutaman kerran vuodessa, keittiöstä vähän useammin. 

Vierailija
2/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten kun anoppi tuli kylään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: mulla on tuttu, joka ei ole tehnyt yhtäkään noista vuosiin. Tiedän sen, koska hän jatkuvasti valittelee sitä ja puhuu, että pitäis aloittaa. Aina saa tekosyyn siirtää. 

Vierailija
4/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko siivoja tekee nuo. 

Vierailija
5/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Ensi viikolla sitten jatketaan.

Vierailija
6/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT: mulla on tuttu, joka ei ole tehnyt yhtäkään noista vuosiin. Tiedän sen, koska hän jatkuvasti valittelee sitä ja puhuu, että pitäis aloittaa. Aina saa tekosyyn siirtää. 

ok

Vierailija
7/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan huone kerrallaan noin, en jaksa kaikkia kerralla : ) Eli mikä huone milloinkin on siivottomimman näköinen. 

Vierailija
8/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti kun kerroit. 

Vierailija
9/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopillasiko pyyhit lattiaa?

Vierailija
10/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiat pyyhin melkein joka päivä, robotti kiertää päivittäin kerran pari kuussa sitten perinteisellä imurilla, pölyt pyyhin kun siltä tuntuu. 

Vierailija
11/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, ja nyt mammalahkon pitäisi haukkua tuota sun tuttua, hyi, yök? 

Vierailija
12/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vähän kahden kerroksen väkeä. Alakerta on aina siisti, järjestyksessä, imuroitu ja mopattu, yläkerta sotkuinen, pölyinen ja siivoamaton. 

Vierailija
13/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin lastalla ja liinalla alakerran pölyt ja roskat pois. Pölyt pyyhin varmaan viime viikolla. Tänään pesin vessat. Kohta teen enemmän. Verhot pois ja alkaa joulukoristelu. Siinä samalla siivous.

Vierailija
14/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään .

Vierailija
15/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tuosta 2-3 viikkoa aikaa? Pölyjä tulee pyyhittyä pinnoilta useamminkin. Imurointi on monesti riittävä pikasiivous.

Vierailija
16/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopillasiko pyyhit lattiaa?

I wish! :D 

Vierailija
17/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan kerran viikossa, inhoan pölyä. Haluan, että kotini on puhdas ja siisti. Inhoan tunkkaista hajua, mikä tulee asuntoon jos ei siivoa, en viihdy lian ja pölyn keskellä. Lapsuudenkotini oli myös puhdas ja siisti, en ymmärrä ihmisiä, jotka elävät lian ja tunkkaisuuden keskellä. Nämä koirataloudet haisevat myös pahalle, sellaiselle ulolle.

Nainen 55 vuotta

Vierailija
18/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti imuroi 2 kertaa päivässä. En edes muista, koska olen mopannut lattiat... siitä on vuosia. Tuossa robotissa on kyllä moppauskin, mutta en ole sitä vielä kokeillut. Pölyjä pyyhin silloin kun joku kohta alkaa häiritä. 

Vierailija
19/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikonloppuna

Vierailija
20/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin keskimäärin joka toinen päivä. Asunto on pieni ja Dyson on vaan niin kätevä.

Pölyt pyyhin ehkä kerran viikossa. Asuinkaupunkini on tosi pölyinen eikä paljon pitempään pysty olemaan kun pinnat on mustina.

Lattiat moppaan... neljä kertaa vuodessa? Kamalaa hommaa eikä täällä kulje kukaan muu kuin minä, ja luonnollisesti kengät eivät lattiaan koskaan koske. Ei lemmikkejä. Useammin toki voisi mutta ei jaksa eikä halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi