Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön/illan jutut...

Vierailija
21.11.2025 |

Saako niist mitään, varsinkaan naiset?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki! Kun naisten kanssa lähtee liikenteeseen 

Vierailija
2/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun serkkutyttöni sai pienen ruskean tytön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään, mies vaan pani ja sai, kuten tavallista. Ei siis tälläkään kertaa muuta kuin  tyhjä olo. Ei ikinä enää.

Vierailija
4/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa toki! Kun naisten kanssa lähtee liikenteeseen 

Niin nainen naisten kanssa, samaa mieltä! 

N36

Vierailija
5/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavia juttuja olleet, sekä miesten että naisten kanssa. Naisten kanssa ne on olleet yhden yön yleensä, miesten kanssa vaan pikaisia hetkiä cruisingpaikoissa.

<3

Vierailija
6/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Yök.

Vierailija
7/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kummallakin on sama, ihan sama, leikkisä, halukas ja himokas mieliala ja tavoite, niin kumpikin saa nautinnollisen ja muistorikkaan kokemuksen.

Mutta naiset eivät (koskaan) ryhdy intiimiksi tuolla lähtökohdalla, heillä on (aina) taka-ajatuksia (salattuja/salaisia pyrkimyksiä).

Vierailija
8/22 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jolla on seksuaalista markkina-arvoa, eivät jaa tavaraansa ilmaiseksi. Miehelle satunnainen kokemus satunnaisena kokemuksena kyllä kelpaa, jos nainen on nuori, hoikka, tatuoimaton kaunotar.

Naisen motiivi antautumiselleen "yhden illan suhteeseen" ei ikinä ole yhden illan suhde, vaan joko: A) rahan ansaitseminen joko päätyönä, sivutulona, tai satunnaisen menoerän takia, B) kosto omalle miehelleen, esim. ei siivonnut tai tiskannut kunnolla, miehen seksuaalinen uteliaisuus, mies unohti synttärin/hääpäivän, jne., C) haluaa omakseen sen yhden illan miehen. D) haluaa kokea jotain uutta & jännää sen yhden illan miehen kanssa, ja jos kokemus oli ihana niin haluaa omakseen sen yhden illan miehen, mutta jos ei ollutkaan ihan ihana kokemus niin sitten mies olikin ihan pɑskɑ.

Vierailija
9/22 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa omistaan. 

Vierailija
10/22 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ovat venyneet aina useammankin yön jutuiksi, kun nainen on halunnut lisää. Voisi siten olettaa, että vastapuolikin on siitä jotain saanut.

Vierailija
11/22 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jolla on seksuaalista markkina-arvoa, eivät jaa tavaraansa ilmaiseksi. Miehelle satunnainen kokemus satunnaisena kokemuksena kyllä kelpaa, jos nainen on nuori, hoikka, tatuoimaton kaunotar.

Naisen motiivi antautumiselleen "yhden illan suhteeseen" ei ikinä ole yhden illan suhde, vaan joko: A) rahan ansaitseminen joko päätyönä, sivutulona, tai satunnaisen menoerän takia, B) kosto omalle miehelleen, esim. ei siivonnut tai tiskannut kunnolla, miehen seksuaalinen uteliaisuus, mies unohti synttärin/hääpäivän, jne., C) haluaa omakseen sen yhden illan miehen. D) haluaa kokea jotain uutta & jännää sen yhden illan miehen kanssa, ja jos kokemus oli ihana niin haluaa omakseen sen yhden illan miehen, mutta jos ei ollutkaan ihan ihana kokemus niin sitten mies olikin ihan pɑskɑ.

Lisäksi aika yleinen motiivi "yhden illan suhteeseen" on isyyspetos, niin että nainen hankkiutuu raskaaksi vieraan miehen toimesta.

Vierailija
12/22 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 100% olen saanut nautintoa ja orgasmeja. Lisäksi muutaman hyvän ystävän. Outo kysymys, sillä miksi kukaan tekisi noita jos niistä ei mitään saisi.

N37

Vierailija
13/22 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan 100% olen saanut nautintoa ja orgasmeja. Lisäksi muutaman hyvän ystävän. Outo kysymys, sillä miksi kukaan tekisi noita jos niistä ei mitään saisi.

N37

Aivan, toki jotkut rumat tai wanhat naiset joutuvat tarjoamaan tavaraansa ilmaiseksi miehille "yhden yön suhteessa", saadakseen hyviä ystävämiehiä loppuelämän päiviksi.

Vierailija
14/22 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön suhteisiin ei ikinä ryhdytä, koska naiset eivät sellaisen ikinä ryhdy ilman salattua motiivia.

Yhden illan rakastelu usein jää yhden illan suhteeksi, kun mies huomaa että nainen ei olekaan useamman rakastelusesssion, taikka pitemmän suhteen, arvoinen.

Vierailija
15/22 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerta oli täys floppi, lähdimme mun luo baarista mukavan ja komean miehen kanssa, kaiken lisäksi oli vielä iso kulli, mutta laukes alle puolessa minuutissa, no ei siinä mitään hetken päästä uus seisokki ja ajattelin että nyt sit saa kunnolla, ja ei alle minuutti ja mies laukes taas, siinä vaiheessa sit mies lähtikin pois ja sain hoitaa hoidella itseni

Vierailija
16/22 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Aivan, toki jotkut rumat tai wanhat naiset joutuvat tarjoamaan tavaraansa ilmaiseksi miehille "yhden yön suhteessa", saadakseen hyviä ystävämiehiä loppuelämän päiviksi.

No ei noi yhden yön jutut mitään harvinaisia ole. Mulla on ehkä 70-80 sellaista. Enkä nyt tosiaan pane epätoivoisia naisia.

Vierailija
17/22 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kerta oli täys floppi, lähdimme mun luo baarista mukavan ja komean miehen kanssa, kaiken lisäksi oli vielä iso kulli, mutta laukes alle puolessa minuutissa, no ei siinä mitään hetken päästä uus seisokki ja ajattelin että nyt sit saa kunnolla, ja ei alle minuutti ja mies laukes taas, siinä vaiheessa sit mies lähtikin pois ja sain hoitaa hoidella itseni

Oliko kulli myös paksu ja olitko riittävän märkä saamaan sitä pilluusi ?

Vierailija
18/22 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paksu, ja todellakin olin riittävän märkä saamaan sitä

Vierailija
19/22 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ainoa yhden yön juttu jatkuu edelleen. On jatkunut nyt noin 27 vuotta. Kai tuosta nainenkin jotain on saanut. Lapsia, ja vittumaista arkea kanssani nyt ainakin. No ei vaan, on tässä jotain hyvääkin vaikka ei nyt just tuu mieleen mitä.

M47

Vierailija
20/22 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jää yhden kerran jutuksi niin se on vaan paska pano. Sille ei vaan kehtaa sanoo suoraan ku ne jää vonkuu lisää ku oli muka niin ihanaa. Mä en välitä yhden kerran jutuista. Jos panen jonkun kanssa pyrin vakituiseen seksisuhteeseen. Kaikki ei vaan oo sopivia. Onneks nyt on yhdet kaverukset jotka tietää toisistaan, kerran pantu kimpassa. Mutta saadaan harvoin soviteltua näkemistä. Nyt onneks löysin sopivan kenen kanssa voidaan nähdä useasti. Ja ihan oikeasti seksisuhde jossa käyn vaan panolla ja häivyn. Voidaan ehkä vähän jutella mutta jotkut eronneet miehet on sellaisia ketkä haluaa että on pidempään ja olla lähekkäin ja kuunnella niiden murheita. Mikä seksisuhde sellainen on. Ei jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi