Te jotka ostatte joululahjoja pitkin vuotta
Taas tuli tällainen kommentti vastaan niin jäin miettimään. Ootteko te yleensä ottaenkin sellaisia "jouluihmisiä"? Laitatte joulua viikkotolkulla?
Kun siis itse alan ajatella joulua joulukuussa. Ihan hyvin oon silti aina saanut lahjat hankittua, ruoat ostettua ja joulun laitettua. Tykkään kyllä joulusta, mutta en ilmeisesti niin paljon että se tulisi mulle mieleen vaikka keskellä kesää. Että ostanpa tuosta pukinkonttiin. Sitä ei vaan tapahdu.
Kommentit (22)
Mun lapsi on alle kouluikäinen jolla on ne kesto suosikit joihin liittyvät lelut on hitti oli ne mitä hyvänsä. Pikkuautot, legot ja junaratajutut. ja aikuiset lahjoittavat on stabiileja jo mieltymysten suhteen.
Helppoo hommaa ostaa pitkin vuotta kun en halua mitää paskaa antaa kellekään. Viime vuonna ostin ekan lapsen lahjan huhtikuussa. 40€ meni, ovh 120€.
Ei mulla joululaulut päässä soi kesällä mutta fiksu ihminen varautuu ajoissa kun sopivaa on tarjolla sopivaan hintaan.
Joulukalenteri yllärit oli valmiina juhannuksena.
Itse kyllä tykkään joulusta mutta en laita ja järjestele joulua viikkotolkulla tai kuorruta kotia joulutontuilla eli en ole mikään mega jouluttaja.
Ostan lahjoja jemmaan useamman kuukauden aikana lapselle ja puolisolle. Osan ostoksista ostan hinnan takia, esim hyödynnän alet, osan sen vuoksi että tuotteen myyntisesonki ei satu jouluun.
Esim. puoliso tykkää moottoripyöräillä, valikoima tähän liittyviin lahjoihin on aika niukka jouluna kun ei ole ajokausi. Usein hän vinkkaa harrastukseen liittyvistä tarpeista kesällä ja saatan ostaa tuotteen jemmaan. Samoin hyödynnän vaikkapa black friday tarjoukset elektroniikasta, viime jouluksi ostin tarjouksesta älykellon puolisolle.
Lapselle ostin nyt marraskuussa hänen lahjaksi toivomansa lelun Tokmannilta kun oli kaikki lelut -40%. Säästin useamman kympin, toki otin samalla riskin että mieli muuttuu nyt kuukauden aikana ennen joulua. Kylpylään ostan lippuja black friday alesta.