Jos olisi pakko ottaa koira, minkä koiran ottaisit?
Itse ottaisin pitkäkarvaisen mäyräkoiran. En voi vastustaa tuota ihanaa lempeää katsetta. 😍
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmY5DQFwd3yMJ0eUL…
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoisen koiran
Minkä rotuisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoisen koiran
Minkä rotuisen?
Mikä tahansa pieni koira.
Alaskanmalamuutti olisi upea koira. Ehkä käytännönsyistä ottaisin kuitenkin jonkin pienemmän rodun. Hankikoira.fi testin perusteella minulle sopisi corgi tai mopsi. Ehkä ei kuitenkaan...
Snautserin, kaikki kolme kokoa kelpaisi. Tällä hetkellä on kääpiösnautsereita, enkä tätä rotua enää muuhun vaihtaisi kuin isompaan vastaavaan.
Shiba inun. Yhtä innokas lenkille lähtijä kuin olen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman sairaan. Voi viedä huoletta piikille heti.
miks pitää olla noin tyhmää. nolo. käyttäydy. tyhmääää
Mistä nyt kolottaa? Eikös se ole koirallekin parasta, että sillä on omistaja joka ei elätä kuvitelmia siitä, että koira olisi perheenjäsen vaan ymmärtää, että koira on eläin joka täytyy lopettaa kun sen kärsimystä ja kipuja ei voi enää poistaa?
Saksan paimenkoira. Tai bernhardinkoira.
En oikein koirista välitä, niin jonku mahdollisimman lyhytikäisen ja sairaan rodun. Joku englanninbulldoggi ei varmaan kauan elä.
Saksanpaimenkoira. Ovat tottelevaisia.
Jämptit on kivoja. Meille on eksytyt kaksi eri jämptiä viime aikoina karkukaisia ovat.
Omistajat haki pois . Toinen oli yön yli meillä. Toinen tuli sisälle lämmittelemään.
Olin heti, että mulle kans.
Laumanvartijan. On ollut ja oli minun sielunkoira. Asun nykyään kerrostalossa, joten ei mahkuja. Muita koiria on ja ovat kivoja. Sellaista sielunyhteyttä en kuitenkaan ole muiden kanssa kokenut. Toisaalta ihan hyvä, koska edellinen oli sitä vaille niin ihana, että olisin sen kuoleman jälkeen varmaan kuollut itsekin. Nytkin meinasin suruun kuolla, sain 2 särkyneen sydämen sydänkohtausta.
Tanskandoggin