Jos olisi pakko ottaa koira, minkä koiran ottaisit?
Itse ottaisin pitkäkarvaisen mäyräkoiran. En voi vastustaa tuota ihanaa lempeää katsetta. 😍
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmY5DQFwd3yMJ0eUL…
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Laumanvartijan. On ollut ja oli minun sielunkoira. Asun nykyään kerrostalossa, joten ei mahkuja. Muita koiria on ja ovat kivoja. Sellaista sielunyhteyttä en kuitenkaan ole muiden kanssa kokenut. Toisaalta ihan hyvä, koska edellinen oli sitä vaille niin ihana, että olisin sen kuoleman jälkeen varmaan kuollut itsekin. Nytkin meinasin suruun kuolla, sain 2 särkyneen sydämen sydänkohtausta.
Hyvin koskettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo hoitaa koiran virkaa, haukkuu minua milloin mistäkin asiasta.
Kusetatko sinä häntä?
Kyllä se olisi supikoira. Leikkisiä karvaturreja. Kettu kuulemma vähän hankala kouluttaa ja susi taas vaatii satojen neliökilometrien tontin.
Joku joka viihtyy ulkona myös kylmällä, ja ehkä vartiointi viettiä mutta vain sen verran että osaisin sen kouluttaa turvalliseksi. Allergian takia en voisi sisällä olla kuin ehkä eteisessä pahimmilla säillä.
Joku kuollut koira, ihan sama mikä rotu.
Vierailija kirjoitti:
Irlannin susikoiran. Kiltimpää rotua saa todella hakea. Aivan upeita lasten kanssa.
Joo syö lapsen yhdellä hotkaisulla, et sitten suurempaa koiraa ole ajatellut hankkia?
Mikään ei voisi pakottaa minua ottamaan koiraa!
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei voisi pakottaa minua ottamaan koiraa!
Ei tietenkään. Tää ketju on ajatusleikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo hoitaa koiran virkaa, haukkuu minua milloin mistäkin asiasta.
Kusetatko sinä häntä?
Yleensä en kuseta. Puhun pääsääntöisesti totta hänelle.
Amstaffi. Rodun tuntevat kyllä tietää miksi.
Villakoira, koska sitä allerginen puolisoni tuntuu sietävän aika hyvin.
En ainakaan mitään keski-ikäisten naisten suosikkikoiraa eli valkoista pientä koiraa, jonka nimi on Lumi, Valko, Nöpö, Prinsessa tai Daisy. Ja joka räksyttää kimeästi kaikkea liikkuvaa kuin heikkopäinen.
Pehmokoiran. En pidä koirien hajusta ja en jaksaisi lenkkeillä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kuollut koira, ihan sama mikä rotu.
Mutta jos on ihan pakko ottaa elävä koira?
Minkä rotuinen laumis oli?