Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavasti masentuneen työllistyminen, kokemuksia?

Vierailija
18.04.2007 |

Pystyn siis hoitamaan lapset ja kodin jne. mutta vastuullisiin työtehtäviini en kai koskaan voi palata (sos. ala). Miten tulisi toimia mihin ottaa yhteyttä. Elokuussa pienin täyttää 3v. Joku suojatyöpaikka kai pitäisi keksiä : (

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jotain työmarkkinatuki hommaa saat tehdä aikasi kunnes pistävät sut takaisin kortistoon.

Vierailija
2/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua alalle, jossa ei ole kovin paljoa stressiä, esim. tehtaalle tms. yksinkertaiseen työhön, jossa saat pitkäjänteisyyttä kehitettyä ja keskittymiskykyä. Sinä pystyt siihen, kun vain uskot itseesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sos ja hoitoalalla sellainen ihminen ei pärjää koska aina " voisi tehdä jotain" tai ainakin suunnitella. Ajoin itseni loppuun ja sain ensimmäisen vatsahaavan 23vuotiaana toisen 30 vuotiaana, yksinkertaisesti pääni ja kroppani ei kestä työtäni.



ap

Vierailija
4/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta työllistymisestä " mt-papereilla" ?

Kiitos!

ap

Vierailija
5/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneisuuteen taipuvaiset ihmiset vaativat itseltään ja lähiympäristöltään liikaa. Ole itsellesi kiltimpi.

Vierailija
6/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun masentunut tuttuni on puhelinhaastattelija. Siistiä sisätyötä. Muita vaihtoehtoja on esim. myyjäntyöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä