Lue keskustelun säännöt.
Suklaasta
18.04.2007 |
Voiko siihe olla riippuvainen jos syönyt sitä pitkään ja paljon?
Meinaan vaan et saattako ( toistuva) päänsärky johtua kun ei syö suklaata ? Kuten esim jollain kahvihammasta kolottaa tyyliin ?
Muuta syytä en ihan äkkiä keksi
t jolla yleensä ei päätä juuri särje...
KIITTI!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla