Lue keskustelun säännöt.
tarvitseeko Tallinnaan passia?
18.04.2007 |
Siis täällä yksi uuno, joka ei muista tarvitseeko laivaan noustessa esittää passi vai pääseekö ilman? Kauankohan passin teettäminen kestää ja onko nykyisin vielä vuoden ja kymmenen vuoden passeja olemassa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla