Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anneli Auerin poika ihmettelee, kuinka heidän järjettömiin kertomuksiinsa uskortiin.

Vierailija
20.11.2025 |

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/9012460

Poika kertoi, että lopulta hänen koko elämänsä pyöri sijaisvanhempien miellyttämisen ympärillä. Pojan mukaan se oli ainoa keino saada heiltä positiivista huomiota ja lohdutusta.

Silloin se oli iso asia. Olimme täysin eristyksissä ja se, että ainoat ihmiset meidän elämässä lohduttaa meitä, oli meille tosi iso asia, koska kaikki kaveri- ja sukulaissuhteet olivat menneet.

Kuulemisensa aikana poika piti aika ajoin pidempiä taukoja ja pyyhki silmäkulmiaan. Hän sanoi kärsineensä hirveistä tunnontuskista valehtelun takia.

Aikuistuttuaan ja muutettuaan pois sijaisvanhempien luota poika kertoi olleensa pitkään lamaantunut ja kykenemätön tekemään mitään asian suhteen. Lopulta hänkin päätyi kertomaan tapahtuneesta nuorempien siskojensa rohkaisemana.

Poika kertoi myös puhuneensa siskojensa kanssa siitä, miten "järjettömiä" heidän alkuperäiset kertomuksensa olivat.

Miten niitä on alun perin uskottukaan? -- Minun äitini tunnistetaan kadulla, vaikkei hän ole tehnyt mitään. Tämä tuntuu ihan hirveältä, mutta minun pitää ajatella, ettei se ole minun syyni, koska olin lapsi -- jos saataisiin vihdoin puhdistettua meidän äidin nimi ja jonkin sortin oikeus tapahtumaan tässä.

Kommentit (1981)

Vierailija
1981/1981 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan pystyy keksimään tällaisia juttuja?

Ei ainakaan lapsi ellei ole altistunut seksuaalisille teoille. 

Onko sulla yhtään mitään lähdettä moiselle väitteelle?

Ei varmaan, koska väitteesi ei pidä paikkaansa. Kaikki asiaan perehtyneet tietää, että juuri sellaisia tapauksia on ollut vaikka kuinka paljon, joissa lapset on saatu keksimään tarinoita seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja saatananpalvonnasta. 

Eivät pystyisi yksityiskohtaisesti kuvailemaan sellaista, mitä eivät ole nähneet ja kokeneet. 

Mulle kyllä kuvaili ja pelotteli huostaanotossa 12v tyttö nu**imista sitten kun olemme aikuisia ja siihen on pakko naisen suostua.Tiedän varmuudella ettei hänellä ollut kokemusta sexistä mutta ihmeen yksityiskohtaisesti hän osasi kertoa mm. kuinka paljon mieheen akti sattuu.Hänetkin oli huostaanotettu jo varhain,joten tuskinpa kotonaan oli altistunut moiselle.Hänellä oli muutenkin outoja juttuja,vilkas mielikuvitus.Itseäni kiinnosti enemmän kertomukset kirjoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla