Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ravintolisistä

Vierailija
20.11.2025 |

Eilen olin ns hyvinvointi-illassa jossa esiteltiin kaikenlaisia pillereitä ja jauheita jotka parantavat oloa, nukkumista ja antavat pirteyttä jne. Minusta suurin osa aivan huuhaata, sama pilleri parantaa unta ja piristää myös. Esimerkkejä tuli laidasta laitaan, en viitsinyt kyseenalaistaa ja inttää vastaan kun kaverini kutsui tilaisuuteen, oli kyllä viimeinen (myös ensimmäinen) kerta kun moiseen lähdin. Ihmetyttää miten näitä esitellään ja kaupataan, uskooko jotkut tosiaan että näistä on hyötyä vai vedätetäänkö rahan takia ihmisiä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia uskomus hoitona.

Auttaako , käyttääkö ihmisestä kii....

Vierailija
2/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa jotain lisiä se saattaa buustata vaikka aine ei itse sitä tekisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tarpeeseen. Itse syön magnesiumia ja möllerin tuplaa. Magnesium kramppehin ja muihin jalkatuntemuksiin. Möller, koska siinä on a, d ja e - vitamiinit. Niiden saannin haluan varmistaa. 

Vierailija
4/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta. Magnesium ihan tutkitusti sekä piristää, että auttaa rentoutumaan ja nukkumaan paremmin. Tutkimustietoa on paljon.

Hälytyskellot soisivat sitten jos alkaa tuntua pyramidihuijaukselta tai ihmelääkkeeltä, jolla on parannettu diabetes tai syöpä. "Tutkimus" on jokin amerikkalainen nollatutkimus, ilman mitään todellista krediittiä.

Vierailija
5/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän keratiinia ja d-vitamiinia. Kaikkia muita pidän turhakkeena. Ja kyllä, ja ihmisiä vedätetään. 

Vierailija
6/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän d-vitamiiniä koko ajan ja käytän myös muitakin. Enpä ole huomannut, että niistä mitään hyötyä on. Kait se on vain tapa käyttää niitä.

Vierailija
7/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tarpeeseen. Itse syön magnesiumia ja möllerin tuplaa. Magnesium kramppehin ja muihin jalkatuntemuksiin. Möller, koska siinä on a, d ja e - vitamiinit. Niiden saannin haluan varmistaa. 

Itse syön tuota magnesiumia ihan oireisiin, ja ne oireet loppui. Tuota mölleriä käytän, koska kalaöljy pitää veren juoksevana, d ja a vitamiinin saanti on perusteltua ja e-vitamiinia pitää ihon hyvänä. Muu tulee ravinnosta. 

Vierailija
8/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lisäravinteita, joista voi olla jotain hyötyä, ja sitten on lisäravinteita, joista on tutkitusti oikein käytettynä jotain hyötyä.

Vierailija
9/9 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavin mitä olen nähnyt on taikamönjä Himalajan vuoristosta kerättyä tahnaa joka mukamas nostaa testosteronin tuotantoa. Maksaa sellainen 50-100 euroa 20-40 grammaa. Annos on sellainen 200-400 mg per päivä. Kyllä kaikella osataan rahastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme