Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi: miksi myyjät myy tuotteita uutta kalliimmalla?

Vierailija
20.11.2025 |

Tiedän, myyjä voi pyytää mitä haluaa. Ja voin jättää ostamatta. Mielenkiinnosta vain kyselen. Selailin astioita torista, ja huomasin, että saisin samoja astioita melkein halvemmalla tarjouksesta uutena. Ostaako joku sieltä tuotteita katsastamatta uuden hintatasoa? Tietysti, jos on rahaa ja ei halua uutta ostaa, mutta kyllä itse kallistun ostamaan uuden tuotteen, jos sen saa halvemmalla. 

Ps. Olisin otsikkoa muuttanut, mutta mobiili ei anna sitä jostakin syystä tehdä. 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nauratti kun joku pari ilmoittajaa myi asunnon irtaimiston, Oulu oli 100 neliön paritalon irtaimisto, hinta 5900€ ja Espoo kolmion irtaimisto 2000€.Ei kukaan osta noita noilla hinnoilla, minä maksaisin 200€ per irtaimisto.Suurin osa näistä jotka tyhjentää asuntoja pyytää vielä rahaa tavaroiden lisäksi.Ei käytetyt irtaimistot ole juuri minkään arvoisia jos ei ole design, merkkituotteita, antiikkia tms. Käytetty on käytetty ja jos yrittäjä myy esim. pesukoneen sille pitää antaa jonkinlainen takuu toimivuudesta ja ison asunnon tyhjentämiseen menee aikaa kaiken kaikkiaan noin 6-8h.

Vierailija
62/63 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on millä joku myy, aina saa nauraa kun lukee torin ilmoituksia, tänään joku myi jotain kiinalaista lukkoa kympillä, sama lukko maksaa kaupassa uutena 8€.Keväällä joku oli laittanut ilmoituksen että ostaa hyvän toimivan ruohonleikkurin esim.Klippo ja luki vielä älä tarjoa ylihintaista, kysyin että minkä hintainen pitäisi olla kun oli itsellä toimiva ylimääräinen Klippo, 20€ oli vastaus, en myynyt ei tullut kauppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva, jos ap olisi laittanut väitteelleen jonkun linkin. En ole törmännyt moiseen ilmiöön. 

No minä olen törmännyt tuohon ilmiöön. Ja olen kysynyt täältä samaa, että mikä ihmeen järki on hinnoitella niin ylös. En saanut edes näin järkeviä vastauksia kuin tämän ketjun ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme