Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Vierailija
18.04.2007 |

Töissä on yksi tyyppi joka MUN mielestä flirttailee. Kiusaa(kutittaa kyljestä tms.) ja tulee hieromaan hartioita välillä. Miten todennäköistä on että mies on OIKEASTI kiinnostunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisin mitä uskallan tehdä seuraavissa duunipippaloissa.

Vierailija
2/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen puoleltaan oli " ystävyyttä" . Sinun kohdallasi asiat voivat olla toisin. Vaikka kysyisitkin, et välttämättä saa rehellistä vastausta. Mies voi jänistää tosipaikan tullen. Onko kyseessä varattu vai vapaa mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suhde ei tietojeni mukaan voi todellakaan hyvin.

Vierailija
4/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme myös työpaikalla. Nyt on vaikeat oltavat, kun kohtaamme. Selvitin asian ja vannoin ystävyyttä, mutta helppoa ei silti ole. Uskoisin, että muutaman lasillisen jälkeen sinun kohdallasi työpaikan pippaloissa asiat loksahtavat paikoilleen. Olisin silti varuillani varatun miehen suhteen....

Vierailija
5/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuossa jotain on. Toisaalta ei kannata ylitulkitakaan, itse olen kaveri monen kollegamiehen kanssa, mutta en tod. kuvittele että he olisivat ihastuneita minuun. Se, että he osoittavat positiivista huomiota juuri minulle (ei mitään hieromista tai koskettelua), on sitä että he pitävät minua rentona ja kivana tyyppinä, ei välttämättä muuta! Tosin ovat ihan hurmaavia miehiä, mutta elän itse avoliitossa, samoin he.

Vierailija
6/6 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen näkee sitten, täytyy yrittää selvitellä tilannetta hienovaraisesti jos se vain sitten hiprakassa onnistuu...=) On ne kummia noi miehet vaan välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän