Lapsettomuus on äärimmäinen itsekkyyden muoto
Toki siinä kärsii loppujen lopuksi lapseton itse koska hän ei voi koskaan ymmärtää sitä mitä kaikkea vanhemmuus antaa ihmisille.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa törmää miehiin joilla on lapsia eikä halua maksaa elatusmaksuja mutta ovat valmiit naimaan .
Tai miehiä jotka ovat yli 50 vuotiaita lapsettomia ja joiden "biologinen kello" tikittää
Ketä kohtaan lapseton on itsekäs? Niitä syntymättömiä lapsiaan kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Monesko kerta jo kun teet tämän typerän aloituksen?
Vastaisitko, samalla voit kertoa montako lasta itselläsi on.
Ei ole. Lasten teko tähän maailmaan on itsekäs teko. Terveisin äiti, joka ei ikinä enää paskasuomeen tekisi lapsia riistäjiä palvelemaan.
Joo, aspergerin kanssa on ihan helvetin paskaa ollut koko elämä joten en todellakaan jatka geenejäni eteenpäin!!!!!!!!!!!!!!!!!
Näin miehenä en voi synnyttää, joten ei mahda mitään, tekemätön paikka.
Annika Saarikko kannustaa opiskelijoita hankkimaan lapset jo opiskeluaikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke ap,itke😂
Yksinäinen vanhapiika siellä, jolle tämä on kipeä asia.
Haloo, kukaan ei enää nykyaikana käytä nimitystä vanhapiika. Sinunkin olisi jo korkea aika tulla 2025-luvulle.
-eri
Vierailija kirjoitti:
On kuule aseksuaali eikä kiinnosta mitkään paneskelut eikä lapset.
Sama juttu minulla.
Ja muistakaa joskus saattaa joutua jostain muka syystä lastensuojelun haaremiin ja lapsi viedään etkä saa takas! Se siitä lapsesta tai lapsihaaveesta
Olen homoseksuaali mies. Vielä ei miesystäväni ole raskaana vaikka kuinka ollaan yritetty.
Vierailija kirjoitti:
Olen homoseksuaali mies. Vielä ei miesystäväni ole raskaana vaikka kuinka ollaan yritetty.
Oletteko koettaneet lapsettomuushoitoja?
Nainen ne lapset maailmaan tuo joten turha syyttää miestä jos naista ei paneta.
Monikin mies on lapseton koska naiselle ei kelvannut...
Kiitos kauniista sanoistasi. t. tahattomasti lapseton