Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on äärimmäinen itsekkyyden muoto

Vierailija
20.11.2025 |

Toki siinä kärsii loppujen lopuksi lapseton itse koska hän ei voi koskaan ymmärtää sitä mitä kaikkea vanhemmuus antaa ihmisille.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap mitä se vanhemmuus antaa?? Minun isäni löi meitä tyttöjä,nimitteli,solvasi, uhkaili,  heitti raivopäissään seinään jne. Niin että mitä se antaa?? Ainakin sen että oppii ettei kaikista ole vanhemmiksi!!!

Vanhemmuus antaa paljonkin, jos sille vaan antaa mahdollisuuden.

Kaikista ei ole vanhemmiksi, eikä tarviikaan olla. Musta vaan on erikoista yleistää omia kurjia kokemuksiaan kaikkiin. Olen pahoillani, että sulla on noin kamala lapsuus ollut. Se ei ole kuitenkaan mun kokemus.

Vierailija
22/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule aseksuaali eikä kiinnosta mitkään paneskelut eikä lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelen, että lapsen hankkiminen on itsekäs. Mä halusin lapsen ja mä sitä kohti päämääräisesti työskentelin, että saan lapsen. Mieluummin useita. Mitään muuta asiaa en ole niin sinnikkäästi halunnut ja tehnyt kuin lasta. Mun tarpeisiin, koska mä halusin.

Viisi upeeta sainkin. <3

Vierailija
24/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi Mosse ei ehkä tiedä kaikkien yksin elävien yksityiselämää .  Eikä sitä onko eronnot tai onko sairaus tai onko miehen siittiöt puuttunut . Tai asuuko avoliitossa tai etäsuhteessa. Tai onko puoliso kuollut. Eri paikkakunnalla asuva. Eri maassa. Monella on puoliso toisessa maassa. Monella on aikuiset lapset eri kaupungissa . Maassa. Monet on ollut yksinhuoltajia. Eihän nyt noin voi ketään nimitellä . Ja ne joilla jo on lapsia jonkun kanssa mutta ovat eronneet niin heitä ei huoli monikaan. Eläköön yksin. 

Vierailija
25/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti . Mieti jotain piti Teresa joka vaelsi slummeissa hoitamassa lapsia oli itse lapseton naimaton . Sekä oli itsekäs ?  Entä nää kulkunen opettajat joilla ei ole omia lapsia mutta kouluttavat satoja muiden lapsia !   

Vierailija
26/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se itsekästä vaan fiksua jos tietää ettei halua lapsia eikä ole aikaa tai kiinnostusta kasvattaa lapsia. Moni kun tekee lapsia vain koska niin piti tehdä ja koska halusi itselleen tekemistä ja seuraa välittämättä lainkaan siitä millainen elämä lapselle sitten tulee.

Vierailija
27/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti . Mieti jotain piti Teresa joka vaelsi slummeissa hoitamassa lapsia oli itse lapseton naimaton . Sekä oli itsekäs ?  Entä nää kulkunen opettajat joilla ei ole omia lapsia mutta kouluttavat satoja muiden lapsia !   

Äiti Teresa. Koulujen opettajat .  Joku lasten lääkäri kätilö voi olla lapseton itse . Häpeä aloittaja. 

Vierailija
28/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäistä itsekkyyttä on puuttua toisten yksityiselämään, syyllistää ja aiheuttaa vastakkainasettelua.

Itse en halunnut lapsia koska keskityn uraani ja matkusteluun. Jos elämänvalintani häiritsee sinua, se on voi voi. 

Vierailija
29/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaustenuhrit ei useimmin enää tule raskaaksi väkivallan ja sukupuolitautien takia . 

Vierailija
30/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle vallan mainiosti. Olen enemmän kuin mielelläni ennemmin äärimmäisen itsekäs kuin jonkun vanhempi. 😂

Vierailija
31/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa törmää miehiin joilla on lapsia eikä halua maksaa elatusmaksuja mutta ovat valmiit naimaan . 

Vierailija
32/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte tälle?

Vierailija
33/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen henkilökohtainen asia haluaako vai ei tiedän pareja jotka vuosikausia yhdessä olleet eikä kumpikaan ole halunnut lapsia,tuossa ei ole mitään oikeaa tai väärää vastausta

Vierailija
34/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!

Myönnä pois: sä yrität vain päästä söhimään naisia rumalla m u l k u l k a s i. 

Et pääse.

Vierailija
35/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungeissa on paljon lapsia JOIDEN ISÄT EI TIEDÄ HEISTÄ tai joiden isät ei välitä heistä .  Tämä miesten käytös viittaa elukkaan. 

Vierailija
36/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vähän tyhmä joka tätä samaa moneen kertaan toistaa piikoja juttuja.   Ei kukaan edes tiedä mikä on piika. 

Vierailija
37/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaa jonkun olevan naimaton ????  Tai lapseton ??? Mistä se voi sen tietää ???????  Missä sitten ne jotka on saanut keskenmenoja .   Niitäkö loukkaa ? 

Vierailija
38/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin heimoja joilla ei edes ole omaa maata . Muiden maissa pummina. 

Vierailija
39/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ihmiset, jotka ovat hankkineet lapsia, ovat tehneet niitä itsekkäistä syistä. Lisäksi vaativat koko ajan itselleen etuoikeuksia, koska lapset...

Vierailija
40/57 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kerta jo kun teet tämän typerän aloituksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme