Auttakaa! Kirjoitan romaania ja pitäisi nimetä kuuma mies
Olin tekemässä miehestä Joonasta mutta valitettavasti sain pakit rekryltä jonka nimi oli Joonas ja joka oli ihan pösilö ja tietenkin vielä sellaisessa virassa joka kuuluisi koulutuksen puolesta minulle! Nyt lähti nimi vaihtoon. Mikä voisi olla ainakin nuorena hyvin kuuman nyt 35-40-vuotiaan Porvoossa vaimonsa kanssa asuvan yhden lapsen isän nimi joka ajatuksissaan pettää vaimoaan?
Kommentit (172)
Pena. Kirjan nimeksi Penan pano.
Olen tuota ikäluokkaa ja jos mietin oman ikäisiä miehiä niin seuraavia löytyy aika paljon sen Joonaksen lisäksi: Antti, Joni, Juuso, Taneli, Niko ja Juha.
Joku kasari/ysärillä syntynyt nimi.
Aiemmat listatut boomeri-nimiä
50/60-luvulta. Isäni kaverit tuon nimistä..
Kiitos, en tiedä onko vierasperäinen nimi hyvä kun olin ajatellut että olisi ihan vaaleahko suomalaismies. Kirjassa on muita mamutaustaisia kyllä niin olisi hyvä olla joku balassi. Marko on vähän agressiivinen nimi(sodan jumalasta) ja Samit on läskejä.Ja kirjassa o jo yksi Sami. Niklas=Nikke eikä nimenä kovi kuuma. Hankalaa on. V*tun rekryjoonas!XD
Vesa, Jani, Miika, Ville, Toni, Teemu, Mikko, Tommi
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota ikäluokkaa ja jos mietin oman ikäisiä miehiä niin seuraavia löytyy aika paljon sen Joonaksen lisäksi: Antti, Joni, Juuso, Taneli, Niko ja Juha.
Kiitti XD
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, en tiedä onko vierasperäinen nimi hyvä kun olin ajatellut että olisi ihan vaaleahko suomalaismies. Kirjassa on muita mamutaustaisia kyllä niin olisi hyvä olla joku balassi. Marko on vähän agressiivinen nimi(sodan jumalasta) ja Samit on läskejä.Ja kirjassa o jo yksi Sami. Niklas=Nikke eikä nimenä kovi kuuma. Hankalaa on. V*tun rekryjoonas!XD
Hyvä, kun hylkäsit Joonaksen, se ei ole nimenä yhtäään seksy.
Vierailija kirjoitti:
'Leo, Onni, Elias.'
Ihan ok. PenaJormaRainer ei. 😭🥳
Janne