Auttakaa! Kirjoitan romaania ja pitäisi nimetä kuuma mies
Olin tekemässä miehestä Joonasta mutta valitettavasti sain pakit rekryltä jonka nimi oli Joonas ja joka oli ihan pösilö ja tietenkin vielä sellaisessa virassa joka kuuluisi koulutuksen puolesta minulle! Nyt lähti nimi vaihtoon. Mikä voisi olla ainakin nuorena hyvin kuuman nyt 35-40-vuotiaan Porvoossa vaimonsa kanssa asuvan yhden lapsen isän nimi joka ajatuksissaan pettää vaimoaan?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Janne
Hihi. Kaverin mies on Janne nii voisi olla vähän kiusallista. XD
Vierailija kirjoitti:
Vesa, Jani, Miika, Ville, Toni, Teemu, Mikko, Tommi
Olen syntynyt 89 ja näistä kaikki on ollut samalla tai rinnakkaisluokalla.
Don Juan. Kun tapahtumapaikkana on Porvoo niin kaikki mahdollista.
Markus. Mutta tekisin siitä ihan vaan Nikon kuten tuolla aiemmin mainittiin. Tomi voisi olla myös.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, en tiedä onko vierasperäinen nimi hyvä kun olin ajatellut että olisi ihan vaaleahko suomalaismies. Kirjassa on muita mamutaustaisia kyllä niin olisi hyvä olla joku balassi. Marko on vähän agressiivinen nimi(sodan jumalasta) ja Samit on läskejä.Ja kirjassa o jo yksi Sami. Niklas=Nikke eikä nimenä kovi kuuma. Hankalaa on. V*tun rekryjoonas!XD
Miten niin Samit on läskejä?
Vierailija kirjoitti:
Hans
Hans Byxor
Vierailija kirjoitti:
Markus. Mutta tekisin siitä ihan vaan Nikon kuten tuolla aiemmin mainittiin. Tomi voisi olla myös.
Ai Nico ceellä?
Kannattaisi kyllä tuolla oikeinkirjoituksella suunnata takaisin peruskouluun.
Janne on hyvä!
Sitä joku jo aiemmin ehdottikin. Tulee mielleyhtymä Erikoisjoukkojen Janne Lehtoseen.
Fabio