Auttakaa! Kirjoitan romaania ja pitäisi nimetä kuuma mies
Olin tekemässä miehestä Joonasta mutta valitettavasti sain pakit rekryltä jonka nimi oli Joonas ja joka oli ihan pösilö ja tietenkin vielä sellaisessa virassa joka kuuluisi koulutuksen puolesta minulle! Nyt lähti nimi vaihtoon. Mikä voisi olla ainakin nuorena hyvin kuuman nyt 35-40-vuotiaan Porvoossa vaimonsa kanssa asuvan yhden lapsen isän nimi joka ajatuksissaan pettää vaimoaan?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Ibrahim
Ei mitään koraaninimiä kiitos! Ei ole mikään päätön tarina tämä.
Vierailija kirjoitti:
Janne on hyvä!
Sitä joku jo aiemmin ehdottikin. Tulee mielleyhtymä Erikoisjoukkojen Janne Lehtoseen.
Jaa, minulla Janne Raniseen
Lähde siitä milloin tuo henkilö on syntynyt eli mihin aikakauteen kirja sijoittuu.
Kristian on hyvä. Vähän sellainen nimi että pitää käyttäytyä hyvin mutta synti vetää puoleensa.
Ano Bäckman,olis itäistä mystiikkaa .
Vierailija kirjoitti:
Lähde siitä milloin tuo henkilö on syntynyt eli mihin aikakauteen kirja sijoittuu.
Ihan tähän 2025 vuoteen sijoittuu.
Vesa on ollut useammankin tuntemani pettäjänilviäisen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Andrea
Tämä on naisen nimi :)
Costeuse Mulzio. On ainakin liukas nimi :)
Kai hän ruotsinkielinen on?
Mathias
Joel
Johan
Daniel
Stefan
Liam
Tomas
Jesus Maria -säväys sexyä adonista
Kullervo -suomalainen reissumies
Gustaf -ruotsalainen aatelisherra
Öysten -norjalainen hiihtäjä
Raivo -virolainen kielten maisteri
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, en tiedä onko vierasperäinen nimi hyvä kun olin ajatellut että olisi ihan vaaleahko suomalaismies. Kirjassa on muita mamutaustaisia kyllä niin olisi hyvä olla joku balassi. Marko on vähän agressiivinen nimi(sodan jumalasta) ja Samit on läskejä.Ja kirjassa o jo yksi Sami. Niklas=Nikke eikä nimenä kovi kuuma. Hankalaa on. V*tun rekryjoonas!XD
Sitten joku nimi joka viittaa siihen että voisi olla suomenruotsalaista taustaa, mutta voisi olla ihan suomalainen. Kaikenmaailman joonas, jani, seppo, sami ym tietää jo nimestä että on todennäköisesti täysi tylsä turnoff koko mies.
Simo Sauna