DNA lupasi liittymä n vaihdosta 50 e s-lahjakortin ja sitä ei ole tullut kuukauteen?!!!! onko tämä huijausta!?=
missä se minun 50 e S kortti viipyy? onko DNA huijannut minua tai puhelinmyyjä? muka 3 viikossa piti tulla S- yhtymän 50 euron lahjakortti ja nyt on rahat jo loppu!
ei tämä peli vetele ei
Andy
Kommentit (35)
Mulla meni yli 2 kk että tuli. Aloin itsekin jo epäillä huijausta.
Jouluna saat, ei tartte olla nälässä pyhiä, voit ostaa alesta kinkuliinia, rosolliinia ja silliniiniä.
Kyllä siinä reippaasti meni yli kuukausi, lähemmäs tuota kahta kuukautta. Olin juuri muuttanut ja heillä oli kyllä uusi osoite, lähettivät vanhaan osoitteeseen. Lie joku sai sitten ilmaisen lahjakortin, ei tietoa, minä en sitä ainakaan saanut.Otin yhteyttä dna:lle ja lähettivät minulle uuden ihan oikeaan osoitteeseen. Pitkään meni.
Jo toistamiseen kyselin DNA;lta lahjakortti korttiani ja vastaus oli taas sama,heillä kuulema ongelmia lahjakorttien toimituksissa😒lupasivat lahjakortin 3 kk kuluessa,nyt jo kulunut yli 5kk.vaihtuu kyllä liittymä takaisin Elisalle samantien
Elisalla kesti noin 2 kk että sai lahjakortin ja se kyllä kerrottiin.
Luvattiin 100€ lahjakortti (tämä lukee myös sopimuksessa) ja mennyt nyt parilla viikolla yli tuon kolmen kuukauden. Kahteen kertaan jo kyselty perään eivätkä osaa sanoa miksi eivät ole vielä lähettäneet. Taitaa liittymä kohta vaihtua sopimusrikkomuksen vuoksi
Telialta on kestänyt Lidl-lahjakorttien toimitus puolikin vuotta. Ne joten hommaa niitä köntissä ja voi kestää kauankin että saa ne.
Tietysti venyttävät mahdollisimman pitkään lahjakortin lähettämistä, että saavat liittymän kuukausimaksuja tilaajalta.
Ettekö osaa tehdä kirjallisia sopimuksia? Kirjatkaa kaikki oleellinen ja ehdot jos sopimusta rikotaan. Sopimus on aina molemminpuolinen. Syntyykö sopimusta tai ei, on toinen asia.
Pyytäkää lahjakortin sijaan kaksi kaakattavaa kalkkunaa.
Lahjakortit jätetään lähettämättä tarkoituksella. Vasta kun asiakas niistä kysyy niitä aletaan lähetellä. Näin on opastettu.
Joka ainut pvä tulee Elisalta , Dnalta , ja TELIALTA joku houkutus- TXT ! Kauheeta .
Ja illalla että kai muistit että tänään on viimeinen mahdollinen hetki ostaa TV (yli-hinnalla) tai suara-toistoo hyvällä äänellä .
vaihdoin kesäkuun lopulla liittymää dna:lle. luvattiin 100e lahjakortti 3kk kuluttua. Nyt mennyt 5kk. Ihan kusetusta. Sopimusehdoissa maininta lahjakortista, eikö ole sopimusrike?
Mihin soppareihin te olette saaneet näitä 50-100e lahjakortteja ja mistä? Itse sain vain 30e.
Joku väitti palstalla, että saa 100e lahjakortin KK-Kauppoihin, jos ostaa liittymän ständien geelitukalta.
Joo sama. Viimeistään lokakuun alussa täytyi tulla S ryhmän 100€ kortti. Useemman kerran ollut yhteydessä jo😠 seuraavaksi otan kuluttaja asuamieheen yhteyttä jos ei rupee kuuluu. Tollaset etuudet pitäis saada heti kun sopimus astuu kahden viikon jälkeen sitovaksi ja digitaalisena jotenkin🤦🏼 en enää ikinä tartu näihin ja dna menee ens kesänä vaihtoon!
Kuka on sanonu ettei olis kirjallisena? Kyllä se sopparissa itellänikin lukee silti ei näy eikä kuulu!
Lähes aina noissa on ollut, että se lahjakortti tulee, kun liittymä on ollut jonkun aikaa käytössä, yleisemmin noin 2-3kk.
Minullekin luvattiin eilen, en suostunut.