Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DNA lupasi liittymä n vaihdosta 50 e s-lahjakortin ja sitä ei ole tullut kuukauteen?!!!! onko tämä huijausta!?=

Vierailija
20.11.2025 |

missä se minun 50 e S kortti viipyy? onko DNA huijannut minua tai puhelinmyyjä? muka 3 viikossa piti tulla S- yhtymän 50 euron lahjakortti ja nyt on rahat jo loppu!

ei tämä peli vetele ei

Andy

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut lahjakorttia vaikka dna myyjä lupasi. Soitettu dna:lle  ,he vaativat että pitää itse reklamoida heidän alihankkijaa joka myi liittymän ja lupasi lahjakortin.

Todella ala arvoista toimintaa!

Vierailija
42/46 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuli mulle 4 kk jälkeen eli 4 kk jälkeen se vasta lähetetään!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain omani heti, kun olin ekan laskun maksanut. 

Vierailija
44/46 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama Vattenfallin kanssa ja piti useampaan kertaan kysellä perään, jotta tuli. Prosessikin oli vaikea eikä kukaan tuntunut ottavan vastuuta. No, yllättäen en ole enää Vattenfallin asiakas, kun määräaikaisuus loppui, sillä ei antanut hirveän vakuuttavaa kuvaa. 

Mielestäni on käsittämätöntä, että isotkin yhtiöt ovat valmiita kusemaan oman asiakaspalvelunsa tällaisella toiminnalla. Joko olisi sitten parempi jättää nämä kylkiäiset kokonaan pois tai varmistaa koko myyntiketjussa se, että tuotteet varmasti tulevat perille ajallaan eikä asiakas joudu niiden perään kyselemään. Puhelin- ja sähköliittymissä kun on se tilanne, että hinnat ovat niin samoja, että asiakkaat houkutellan muilla asioilla omaan yhtiöön.  

Vierailija
45/46 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle luvattiin Elisalta kuulokkeet, mutta unohdettiin kertoa, että tilaus olisi pitänyt käydä vielä erikseen hyväksymässä. Ja asiaa on mahdotonta selvittää, koska asiakaspalvelussa on koko ajan ruuhkaa eikä sinne saa yhteyttä.

Vierailija
46/46 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan Telialta Lidln lahjakorttia. Tilausvahvistuksessa on 2kk, nyt on kulunut 2kk, Tämän viikon odotan ja ensi viikolla soitan. Aiemmin Elisalta tuli tosi nopeasti, vaihdan seuraavaksi sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän