Kuinka mahdollista on että Räsänen ei yksinkertaisesti ymmärrä Raamattua kovinkaan hyvin
Päivi Räsänen ei peräänny kirjoituksistaan: "Raamatun sana ei muutu"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paivi-rasanen-ei-peraanny-kirjoituk…
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi:
12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Jeesuksen ylösnousemukseen uskominen ei ole kristinuskon ydin. Siihen ei tarvitse uskoa. Asiaan voi suhtautua siten, ettei omaa mielipidettä suuntaan eikä toiseen. Se ei vaikuta pelastukseen. Jeesus kehottaa uskomaan itseensä, ei ylösnousemukseensa. Kannattaa lukea evankeliumi huolellisesti.Sinulla on itselläsi opiskeltavaa evankeliumeissa.
Tuollaiset heitot ovat minulle merkityksettömiä. Minä tiedän, mistä minä puhun.
Hyvä kun ilmoitit kantasi Raamattuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Jeesuksen ylösnousemukseen uskominen ei ole kristinuskon ydin. Siihen ei tarvitse uskoa. Asiaan voi suhtautua siten, ettei omaa mielipidettä suuntaan eikä toiseen. Se ei vaikuta pelastukseen. Jeesus kehottaa uskomaan itseensä, ei ylösnousemukseensa.Mitä mieltä olet lauseesta Jeesus: " Minä olen ylösnousemus ja elämä." Se on evankeliumista.
Se tarkoittaa sitä, että ylösnousemus ja iankaikkinen elämä on ihmiselle mahdollista Jeesuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi:
12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Jeesuksen ylösnousemukseen uskominen ei ole kristinuskon ydin. Siihen ei tarvitse uskoa. Asiaan voi suhtautua siten, ettei omaa mielipidettä suuntaan eikä toiseen. Se ei vaikuta pelastukseen. Jeesus kehottaa uskomaan itseensä, ei ylösnousemukseensa. Kannattaa lukea evankeliumi huolellisesti.Sinulla on itselläsi opiskeltavaa evankeliumeissa.
Ensin käsket lukemaan evankeliumia, sitten sanot että ne ei merkitse sinulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa tämänkertaiseen Raamatulla lähimmäistä päähän -kisaan!
Omat Raamatut mukaan!
Minulla ei ole omaa Raamattua. Vain Piplia-sovellus. Tästä taitaa tulla kivuliasta.
Päävikaisia lasten ra i s kaa jia olette kaikki uskikset, ihan sama miten tulkitsette satukirjanne muuteltua painosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat Raamatut mukaan!
Minulla ei ole omaa Raamattua. Vain Piplia-sovellus. Tästä taitaa tulla kivuliasta.
Omanikin on pieni ja samettikantinen. Mutta on siinä metallinen kullattu risti, joka saattaa viiltää ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat Raamatut mukaan!
Minulla ei ole omaa Raamattua. Vain Piplia-sovellus. Tästä taitaa tulla kivuliasta.Omanikin on pieni ja samettikantinen. Mutta on siinä metallinen kullattu risti, joka saattaa viiltää ilkeästi.
Epäilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Päävikaisia lasten ra i s kaa jia olette kaikki uskikset, ihan sama miten tulkitsette satukirjanne muuteltua painosta.
Olen pahoillani olet ymmärtänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Uusi vai vanha testamentti? Joku eli 800 vuotta. Ut on krjoitettu satojen vuosien aikana. Ei ole yhtä oikeaa tulkintaa. Siksi on evlut, katolilaiset, yms.
viidesläinen liike on evlut sisäinen pikkuporukka. Kysykää helluntailta tai lestadiolaisilta miksi räsänen on hukassa
Räsänen ei kuuluu Viidesläisiin, vaan Kansanlähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Jeesuksen ylösnousemukseen uskominen ei ole kristinuskon ydin. Siihen ei tarvitse uskoa. Asiaan voi suhtautua siten, ettei omaa mielipidettä suuntaan eikä toiseen. Se ei vaikuta pelastukseen. Jeesus kehottaa uskomaan itseensä, ei ylösnousemukseensa.Mitä mieltä olet lauseesta Jeesus: " Minä olen ylösnousemus ja elämä." Se on evankeliumista.
Se tarkoittaa sitä, että ylösnousemus ja iankaikkinen elämä on ihmiselle mahdollista Jeesuksen kautta.
Tarkemmin sanottuna Jeesuksen sanojen kautta. Joh. 5:24, Joh. 6:63, Joh. 8:51, Joh. 14:24
Koska Jumalan Sana luo elämää tyhjästä. Matt. 3:9, Joh. 10:17, Mark. 12:27
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani olet ymmärtänyt väärin.
Pysy kaukana lapsista, pedari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin sanottuna Jeesuksen sanojen kautta. Joh. 5:24, Joh. 6:63, Joh. 8:51, Joh. 14:24
Koska Jumalan Sana luo elämää tyhjästä. Matt. 3:9, Joh. 10:17, Mark. 12:27
Eri
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ,korkeinta hallintoa myöten tutkitaan sanaa huolella, ei ole löytynyt.
Tänään Benjamin Turkia kertoi ohjelmassaan Lähdeystävät hauskan muiston.
Aikoinaan hän rukoili sänkyn vieressä ja luki Raamattua. Koira oli aina hänen vieressään taivaan läsnäolossa.
Sitten hän suuttui jostain Jumalalle ja lopetti 7v. tavan kokonaan.
Sitten koira meni kirjahyllyyn , otti Raamatun hampaillaan ja toi sen Benjaminin syliin. Siitä alkoi uusi elämänkorjaus :) Nykyisin hän pitää sananopetusta viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Benjamin Turkia kertoi ohjelmassaan Lähdeystävät hauskan muiston.
Aikoinaan hän rukoili sänkyn vieressä ja luki Raamattua. Koira oli aina hänen vieressään taivaan läsnäolossa.
Sitten hän suuttui jostain Jumalalle ja lopetti 7v. tavan kokonaan.
Sitten koira meni kirjahyllyyn , otti Raamatun hampaillaan ja toi sen Benjaminin syliin. Siitä alkoi uusi elämänkorjaus :) Nykyisin hän pitää sananopetusta viikoittain.
Minä taas en aio aloittaa mitään omaa opetustoimintaa, koska sopiva järjestö siihen tarkoitukseen on jo olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi:
Ensin käsket lukemaan evankeliumia, sitten sanot että ne ei merkitse sinulle mitään.
En puhunut evankeliumista, vaan heitosta eli kommentistasi. Tuollaiset kommentit eivät hetkauta minua. Minut on keitetty monissa liemissä.
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi:
Käänteispsykologiaa😁
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä on uskikset tukkanuottasilla? LMAO
Uskomatonta mutta totta! Edelleen... ;DDDD
Ja yli 860 viestiä eikä mun ole edes tarvinnut käydä kysymässä, joko Päivi on tänään eronnut kirkosta?
Vahvaa todistusta on!
-winner-
Kui maailma luotiin 7 päivässä kun pelkästään uuden lapsen kehitysaika on 9 kuukautta . Simsalabim. Vauvan kasvaminen sikseen mittaan kestää monta vuotta . Puun kasvaminen kestää .
Omat Raamatut mukaan!