Sarah Dzafce on selvinnyt Miss Universum kilpailun finaaliin
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
ulkkari edustaa suomea😒
Jos jonku tuttusi isä on ulkomaalainen, niin pidät häntä ulkkarina vaikka äiti on suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kunnon puku!. 👍 Viime vuonna oli NOLO
Kaunis hän on . Viime vuonna oli mallityyppinen, ei missimallinen. Pienirintainen, lyhyt tukkainen
Matilda on yksi upeimmista misseistä ja olisi voinut voittaakin! Lyhyet hiukset korostavat hänen piirteitään kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on?
KVG
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä vielä top 30 valittu? Sarah on sievä, mutta ei minun silmääni erotu yhtään muista hyvännäköisistä.
Kyllä valittiin, osaatko lukea
Vierailija kirjoitti:
Kaunis hän on . Viime vuonna oli mallityyppinen, ei missimallinen. Pienirintainen, lyhyt tukkainen
Matilda oli yksi kisan upeimmista naisista ja voittikin Miss Eurooppa ja Lähi-itä tittelin. Pääsi sillä reissaamaan ja edustamaan eri paikkoihin. Todella upea Matilda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matilda on yksi upeimmista misseistä ja olisi voinut voittaakin! Lyhyet hiukset korostavat hänen piirteitään kauniisti.
Ihan tavallisen näköinen on Matilda. Hänen näköisiään on 13 tusinassa.
Suomelle annetaan näkyvyyttä nyt tämän kytevän maailman (Euroopan)tilanteen takia..( Armi Kuusela, Olympialaiset, Anne Pohtamo ETYK)
Presidentti Aleksander Stubb on tehnyt upeaa työtä.
Ja se on hieno asia!!! Go Sarah Go!!!!
Vierailija kirjoitti:
ulkkari edustaa suomea😒
Hän on puoliksi suomalainen, olekos itse suomalainen jos mennään juurissa parisataa vuotta taaksepäin, tuskin, ryzz ä olet.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä vielä top 30 valittu? Sarah on sievä, mutta ei minun silmääni erotu yhtään muista hyvännäköisistä.
On valittu finaaliin eli 30 parhaan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita, enemmän mallityyppiä tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
ulkkari edustaa suomea😒
Savolaenen äitimuori tytöllä ..elä nimittele
Vierailija kirjoitti:
ulkkari edustaa suomea😒
Kyllä myö savolaiset tiijetään jotta ollaan ihan oma rotumma mutta EE kae myö niin ettäällä olla että ulukomaalaiseksi rätnätään?
Vierailija kirjoitti:
Nonnii, hyvä saavutus! Ja nyt oli puvutkin kohillaan, ei mitään suihkuverhoja poronsarvilla tai vinoon ommeltuja teuvoloomanneja.
Sarah näyttää lyhyehköltä, ja se verottaa pisteitä, jos on alle 170cm. Mutta eipä me täällä Suomessa enää mitään kärkisijoituksia osata odottaakaan. Onhan hän nätti ja nuo tummat tytöt ovat yleensä menestyneet.
Matilda tosin pärjäsi mukavasti ja on upea edelleen.
Onko siellä nyt ollut pluskokoista?
No oli ne "poronsarvet" nytkin. Nyt vain nimellä juurakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ulkkari edustaa suomea😒
Pitäisi olla osallistumisoikeus vain jos edustaa arjalaista rotua?
Suomalaisethan ei sitten saisi osallistua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valittiin, osaatko lukea
My bad, niinpä siinä toiselta katsomalta lukeekin. Minua häiritsi se purkanjauhaminen haastattelussa, onneksi ei tiputtanut pisteitä Kaunis hän on ja hymyilevä. Onnea Sarah!
Finaalissa on ehkä 10. 30: nen joukko ei ole finaalijoukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen on Matilda. Hänen näköisiään on 13 tusinassa.
No älä, ja hänen kropallaan varustettuja näet 13 tusinassa, kun kadulla talsit?
Meikittömänä vähän haalakka, kun vaalea on, mutta oikealla meikillä melkoinen kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
ulkkari edustaa suomea😒
Voi sua, kun et edes osaa taustoja etsiä ko. henkilöstä. Käytätkö käteistä maksuvälineenä?