Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut keulivat tavallisilla lapsillaan?

Vierailija
20.11.2025 |

On normaalia kertoa vaikka, että Eemeli oppi eilen kävelemään tai lukemaan tai valmistui yliopistosta, mutta jotkut keulivat kaikella ja koko ajan ja näyttävät lastensa kuvia jne. kyllästymiseen asti.

Ärsyttääkö teitä se?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hm, vuosia kuuntelin "poikani X, jonka kummisetä on kirurgi".

Ai pahus, tuo on jo aika säälittävää.

Ai pahus, Vastasit itsellesi säälittävä  🤭😁

Vierailija
42/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihan kiva ettei olla pelkkää jätettä ja häpeäksi kuten suomalaiset on tavattu ennen kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kuvittelee, että tavallisista asioista kertominen on keulimista

Heikko  omanarvontunto ja kateus. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
44/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Ja myös lapsenlapsilla keuliminen ärsyttää. Jos joskus joku maininta tai kuva, niin ok, mutta jatkuvalla syötöllä kyllästymiseen asti, ei kiitos!

Vierailija
45/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen keuli sillä, että hänen aikuinen poikansa käy kuntosalilla :D

Sinä luulet sen olevan keulimista.

Vierailija
46/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykypäivänä voi keulia ihan tavallisesta ja normaalista tavis lapsesta.Sen verran on noita ongelmalapsia. 

Vierailija
47/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Ja myös lapsenlapsilla keuliminen ärsyttää. Jos joskus joku maininta tai kuva, niin ok, mutta jatkuvalla syötöllä kyllästymiseen asti, ei kiitos!

Olet naurettava, Miksi let heidän kanssa kun ärsyttää. Vastaa.  😏😏🤭🤭🤣🤣🤣

Vierailija
48/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan se joillakin mennä vähän överiksi. Mutta se suhde omaan lapseen on ns elämää suurempi, joten sitä voi hehkuttaa jotain asiaa sen enempiä edes ajattelematta. 

Aikuiset lapset ei ehkä itse ole niin innoissaan siitä kohkaamisesta, mutta eivät oikein ehkä kehtaa sitä sanoakkaan.

Se suhde katkeaa, kun lapsi on aikuinen, halusit tai et.

Itse en haluaisi olla venhempieni kanssa enää missään tekemisissä, eli se siitä "elämää suuremmasta suhteesta".

Meinasin lisätä, että poikkeuksia on, mutta en lisännyt, koska se on itsestäänselvyys. Ei mikään asia ole koskaan kaikille. 

Vierailija
49/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan se joillakin mennä vähän överiksi. Mutta se suhde omaan lapseen on ns elämää suurempi, joten sitä voi hehkuttaa jotain asiaa sen enempiä edes ajattelematta. 

Aikuiset lapset ei ehkä itse ole niin innoissaan siitä kohkaamisesta, mutta eivät oikein ehkä kehtaa sitä sanoakkaan.

Itse en haluaisi olla venhempieni kanssa enää missään tekemisissä, eli se siitä "elämää suuremmasta suhteesta".

Ei ole katkennut ainakaan omalla kohdallani

Vierailija
50/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli miespuolinen työkaveri, joka toi jopa lastensa koulutodistukset työpaikalle ja kierrätti niitä kaikilla kollegoilla.  

Vierailija
51/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt seuraa kirjoittelua syrjäytyneistä ja huumenuorista, kotona makaavista peliaddikteista ja katsoo porukkaa joka maleksii kaduilla nämä neljä omaa tavallista korkeakoulutettua, työssäkäyvää hyvätuloista ja normaalia lasta on todella nykypäivän huippua!

En keuli mutta olen enemmän kuin ylpeä heistä!

Voit olla ylpeä syystäkin. Ja kuten tiedämme, saat tuosta kirjoituksestasi paskaa niskaasi oikealta ja vasemmalta. Katkeruus on tehnyt pesän näille palstoille, valitettavasti. Anna paskajuttujen mennä, mutta senhän jo tiesitkin.

Vierailija
52/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa liiallisuuksiin meneminen on raskasta kuunneltavaa. On se sitten koira, kokkaaminen, kirppistely, matkustaminen, laihdutus.... ikävää, jos koko elämä on vain yhtä asiaa. Ihan pienten lasten vanhemmat tmmärrän, koska silloin elämä on lasten ehdoilla menemistä. Järkevät tosin ymmärtävät rajoittaa esim kuvien esittelyä vastahakoiselle yleisölle.

Vierailija
53/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten surullista.

Meillä 20+ - 40+v lapset pitävät yhteyttä lähes päivittäin ja tavataan 1-4 kuukaudessa, lomaillaan yhdessä eri kokoonpanoilla. Yksi lastenlapsista oli illan eilen luonamme ja 2 tulee viikonloppuna yökylään. 

En osaa kuvitellakaan etteivät olisi meidän elämässämme

Melkein samaa täälläkin

Vierailija
54/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ei tavallinen lapsi?

Vierailija
55/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli miespuolinen työkaveri, joka toi jopa lastensa koulutodistukset työpaikalle ja kierrätti niitä kaikilla kollegoilla.  

Oho. Mä oon vaan nähnyt tuttavan lapsen seiskat ja kasit puhelimen näytöltä. 

Vierailija
56/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ärsyttää niitä, jotka ei ole tottuneet jutustelemaan ihmisten kans kasvokkain, ihan tavallisista asioista. Miksi ärsyttäsi, mieluummin olen mukana jutussa, miksen olisi.

Vierailija
57/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vika on sinussa joka moista potaskaa katsoo ja seuraa. Älä tee niin, käytä elinaikaasi johonkin järkevämpään kuin tuon asian vatvomiseen.

Vierailija
58/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ei tavallinen lapsi?

Nykyään on muotia keräillä diagnooseja lapsille. Erityisen muodikkaita on adhd ja autismi.

Vierailija
59/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen keuli sillä, että hänen aikuinen poikansa käy kuntosalilla :D

Sinä luulet sen olevan keulimista.

Mitä muuta syytä on kertoa, että aikuinen poikani käy salilla? 

Vierailija
60/75 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet naurettava, Miksi let heidän kanssa kun ärsyttää. Vastaa.  😏😏🤭🤭🤣🤣🤣

Olen heidän kanssaan? Harrastuksen parissa viikoittain tapaamani tuttava näyttää aina kuvia lapsenlapsistaan. Mihin minä silmäni laitan, kun luuri työnnetään silmieni eteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä