Uusi Op:n mainos
On NIIN järkyttävän typerä. Pakko vaihtaa kanavaa sen ajaksi
Kommentit (63)
Täytyy kyllä tosiaan miettiä että onko tarkoituksella laitettu esittämään joitain jälkeenjääneitä vai vahingossa. Mutta ne lapset tosiaan vaikuttaa kehitysvammaisille🤦
Tietysti se on tarkoituksella vähän ärsyttävä. Miljoonat mainokset tekee ihan samaa. Mutta minua se ei itseasiassa ärsytä. Enemmän ärsyttää ne feikit tunteelliset joulumainokset ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lie ovatkaan löytäneet noin vastenmieliset näyttelijät mainokseen. Lähinnä tarkoitan näitä kahta aikuista tytärtä.
Varsinkin se tumma jolla kauhee suu, hampaat ja hirvee tyyli muutenkin. Yli näyttelee niin että loiskuu. Mistä näitä "kykyjä" tulee....
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä tosiaan miettiä että onko tarkoituksella laitettu esittämään joitain jälkeenjääneitä vai vahingossa. Mutta ne lapset tosiaan vaikuttaa kehitysvammaisille🤦
Varsinkin se kauheempi tumma!
Molemmat mainokset todella typeriä ja vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pankit on perseestä ja saisivat mennä konkkaan.
Eivät mene, veronmaksajat pelastavat ne !
OP:n omistaja-asiakkaana minä olen mainokseen erittäin tyytyväinen.
Varsinkin se koiran nimeämisjuttu ja tän bonus-muikkelin naamanvääntelyt on ärsyttäviä. Se kai on tarkoituskin, mutta nyt on mennyt yli.
Ihan karmea, samaa sarjaa sen Pågen-pariskunnan kanssa, jossa ukko näyttää ylivettyneeltä, vanhalta lapaselta ja se muikkeli on jossain pöllyissä hihittämässä
Saa vaalea ``tyttö`` näyttää maanaja demonin aikuisversiolta :(
Ehkä sillä yritetään muuttaa ylistä mielipidettä siihen suuntaan, että hoikat nuorehkot naiset olisivat eri tavoin huonoja. Saa nähdä onko seuraavassa OP mainossarjassa rumapainoisia naisia joissa ei ole muuta vikaa, laardivuorensa lisäksi.
Olin nähnyt tämän mainossarjan sivusilmällä/sivukorvalla aika monta kertaa, ennen kuin tajusin että heidän on tarkoitus olla perhe (vanhemmat ja aikuiset tyttäret) eikä kasa satunnaisia ihmisiä sohvalla. Joku kerta sitten aivan mainoksen alusta kuulin jotain (olisiko se joku jonkin viittamaa sohvajuttu) mistä tätä tuli ajatelleeksi. Ei se kyllä tehnyt mainoksesta sen parempaa, että henkilöiden väliselle oudolle käytökselle tuli siitä selitys.
Nyt ei tämä nykyinen OP:n mainos ainakaan saa itseäni vaihtamaan pankkia. On siis niin super ärsyttävä nainen tässä . Epäonnistunut mainos ja niitä on useita . Ihan on riman alitus.
On kyllä kunnon pohjanoteeraus, mitä heleä OP?! Mainoksen myötä oma pankkikin nyt alkanut ärsyttämään. Ja ton tekemisestä on maksettukin vielä :D
Olen samaa mieltä. Ei saa mitään selvää mitä nainen puhuu
Niin hyvät mainokset. Aina pysähdyn katsomaan ne. :D Onnistunutta mainontaa.
Huono mainos. Käännän kanavaa ja vaihdan pankkia.
Mauton kertakaikkiaan.
"Aikuinen" kakara valittaa, kun munkin välissä on vaniljacremeä eikä hilloa. Pistäisin pihalle tuollaiset naukujat, jos olisivat omia lapsiani.
Tästä mainoksesta on myös toinen idioottiversio jossa ne tappelee koiran nimestä.
Nyt kun kamalista mainoksista puhutaan ( varmaan on oma ketjuihin aiheelle) niin Oikotien mainokset, varsinkin nyt pyörivä jossa lapsi riekkuu Timo Jutilan harteilla ja nauraa vaivaannuttavaa tekonaurua laittaa myös ihmettelemään että mitä pskaa isot yritykset ostavat? Vai säästetäänkö mainosbudjeteista ja tehdään Ihan Itse?