Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ne "pullantuoksuiset" naiset näyttää lähes aina mammoilta??

Vierailija
19.11.2025 |

Siis niin kuin stereotyyppisesti? Haluaisin sellaisen, mutta se on melkein ihan aina näin

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on taas vähän stereotyyppista ajattelua, että kaunis nainen ei osaisi leipoa pullaa. Tiedän monia hoikkia ja kauniita naisia, jotka osaavat ja leipovat aika ajoin, mutta harvemmin sellaiset naiset toki vapaina liikkuvat.

Luulen myös (itsekin sellaisena) etteivät kauhean USEIN mielellään leivo pullaa, tai varsinkaan itse sitä syö. Itse en syö pullaa ollenkaan, vaikka leipoa osaankin. 

Vierailija
22/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun kannattaa leipoa pullasi itse ja hieroa sitä sitten sopivaan naiseen, jotta tuoksu tarttuisi. Onnea vain sellaisen naisen etsintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun kannattaa leipoa pullasi itse ja hieroa sitä sitten sopivaan naiseen, jotta tuoksu tarttuisi. Onnea vain sellaisen naisen etsintään.

Nauroin ääneen :D

Vierailija
24/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti suututtiin kun taas heitettiin ihan mahdottomat vaatimukset naiselle:

1. On normaalipainoinen

2. Leipoo pullaa

Tosiaan muuten. Miksi haluat että nainen leipoo pullaa sinulle, mikset leivo ihan itse? Pitäisikö naisen siivotakin ja tehdä muutenkin työt joita mammojen odotetaan taloudessa tekevän?

Vierailija
25/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, haluat mamman. En ole koskaan sanonut naistani mammaksi, ja ikää on sentään jonkin verran. Muutenkin se vaikuttais jotenki siltä, että haluaisi heilastella mutsinsa kans.

Vierailija
26/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuoksun ranskiksille ja oon lievästi ylipainone. Sori :|

Vierailija
27/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tosi paljon leipomisesta, etenkin pullan leipomisesta. Teen korvapuusteja, bostonkakkuja, marjapiirakoita, rahkapiirakkaa, voisilmäpullia ja joskus pullapitkojakin vaikkei letitys oikein suju. Tykkään myös syödä pullaa ja kyllähän se näkyy painossa.

Vierailija
28/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaisin pullantuoksuisen naisen, mutta en mamman näköistä.

Juu, ei sellaista 70 luvun ylilihavaa aune tätiä..

Vierailija
29/29 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pullantuoksuiset naiset näyttää lähes aina mammoilta", ja "Haluaisin sellaisen". No tuo haluamasi yhdistelmä on siis helppo toteuttaa, koska "se on melkein ihan aina näin", mutta se, että hän haluaisi myös sinua onkin se vaikeampi juttu.😊