Miksi ne "pullantuoksuiset" naiset näyttää lähes aina mammoilta??
Siis niin kuin stereotyyppisesti? Haluaisin sellaisen, mutta se on melkein ihan aina näin
Kommentit (29)
No sun kannattaa leipoa pullasi itse ja hieroa sitä sitten sopivaan naiseen, jotta tuoksu tarttuisi. Onnea vain sellaisen naisen etsintään.
Vierailija kirjoitti:
No sun kannattaa leipoa pullasi itse ja hieroa sitä sitten sopivaan naiseen, jotta tuoksu tarttuisi. Onnea vain sellaisen naisen etsintään.
Nauroin ääneen :D
Vierailija kirjoitti:
Ja heti suututtiin kun taas heitettiin ihan mahdottomat vaatimukset naiselle:
1. On normaalipainoinen
2. Leipoo pullaa
Tosiaan muuten. Miksi haluat että nainen leipoo pullaa sinulle, mikset leivo ihan itse? Pitäisikö naisen siivotakin ja tehdä muutenkin työt joita mammojen odotetaan taloudessa tekevän?
Ei jumalauta, haluat mamman. En ole koskaan sanonut naistani mammaksi, ja ikää on sentään jonkin verran. Muutenkin se vaikuttais jotenki siltä, että haluaisi heilastella mutsinsa kans.
Mä tuoksun ranskiksille ja oon lievästi ylipainone. Sori :|
Minä tykkään tosi paljon leipomisesta, etenkin pullan leipomisesta. Teen korvapuusteja, bostonkakkuja, marjapiirakoita, rahkapiirakkaa, voisilmäpullia ja joskus pullapitkojakin vaikkei letitys oikein suju. Tykkään myös syödä pullaa ja kyllähän se näkyy painossa.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluaisin pullantuoksuisen naisen, mutta en mamman näköistä.
Juu, ei sellaista 70 luvun ylilihavaa aune tätiä..
"Pullantuoksuiset naiset näyttää lähes aina mammoilta", ja "Haluaisin sellaisen". No tuo haluamasi yhdistelmä on siis helppo toteuttaa, koska "se on melkein ihan aina näin", mutta se, että hän haluaisi myös sinua onkin se vaikeampi juttu.😊
Luulen myös (itsekin sellaisena) etteivät kauhean USEIN mielellään leivo pullaa, tai varsinkaan itse sitä syö. Itse en syö pullaa ollenkaan, vaikka leipoa osaankin.