Miksi ne "pullantuoksuiset" naiset näyttää lähes aina mammoilta??
Siis niin kuin stereotyyppisesti? Haluaisin sellaisen, mutta se on melkein ihan aina näin
Kommentit (29)
Kuvitteletko ihan oikeasti, että ne instabeibet leipoisivat sulle tai ylipäätään miehelle pullaa? Hahah, he keskittyvät itseensä.
Niiden fitness liisojen(jollaisen varmaan haluat, kun ei tavallinen nainen kelpaa) ruokavalioon ei pullat sovi
Miltä näyttää mamma? Kaikki ihmiset näyttävät erilaisilta. Mamma on ruotsiksi äiti, nuoretkin voivat olla äitejä, joten ainakaan ikää mammaus ei katso.
Tuokin on taas vähän stereotyyppista ajattelua, että kaunis nainen ei osaisi leipoa pullaa. Tiedän monia hoikkia ja kauniita naisia, jotka osaavat ja leipovat aika ajoin, mutta harvemmin sellaiset naiset toki vapaina liikkuvat.
Älä huoli, kukaan "mamma" ei todellakaan vaivautuisi sunlaiselle edes leipomaan, saati mitään muutakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Siis haluaisin pullantuoksuisen naisen, mutta en mamman näköistä.
No mutta pullaa mussuttavalle papalle se pullaa leipova mamma on oikein kelpo, eikö?
Mun avopuolisoni on pullantuoksuinen, perinteinen nainen ja todella kaunis ja kuuma. Harmi, että sellaiset ei kelpuuta sua, kannattaisi varmaan katsoa peiliin
Ei nuoret likat osaa leipoa. Ne käy korkeintaan kaupan pullapisteeltä ostamassa lämmitettyä teollisuuskänttyä.
Kannattaisiko sun laiskimus itse opetella leipomaan pullia?
Vierailija kirjoitti:
Ei nuoret likat osaa leipoa. Ne käy korkeintaan kaupan pullapisteeltä ostamassa lämmitettyä teollisuuskänttyä.
Ei nuoret klopitkaan.
No kelpaisiko sitten tällainen komea pullaa leipova mies? Osaan paljon muutakin
T. Kondiittori mies
P.S. Mitä vikaa on mammoissa?
Ja heti suututtiin kun taas heitettiin ihan mahdottomat vaatimukset naiselle:
1. On normaalipainoinen
2. Leipoo pullaa
Vierailija kirjoitti:
1. On normaalipainoinen
2. Leipoo pullaa
Täytätkö sinä itse nämä vaatimukset?
Vierailija kirjoitti:
1. On normaalipainoinen
2. Leipoo pullaa
Pullan leipominen ei ole nykyään kovin yleinen harrastus. Voit leipoa itse, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. On normaalipainoinen
2. Leipoo pullaa
Pullan leipominen ei ole nykyään kovin yleinen harrastus. Voit leipoa itse, jos haluat.
Onneksi ei ole yleinen harrastus enää. Äitini ei osannut lainkaan leipoa, mutta vanhankansan naisena ajatteli, että hänen täytyy niin tehdä. Hänen leipomuksensa(ei millään pahalla äiti rakas) olleet koskaan oikeastaan hyviä, ei osannut, mutta piti syödä kiltisti äitin mieliksi, ettei olisi aloittanut sitä marttyyri showtaan.
Vierailija kirjoitti:
1. On normaalipainoinen
2. Leipoo pullaa
1 kuka on suuttunut?
2 mainittiinko aloituksessa normaalipaino (ei, sanoit mamman näköinen)
3 mainittiinko aloituksessa leipominen (ei, vaan pullan tuoksuisuus jolla yleensä tarkoitetaan kotiin ja lapsiin keskittymistä, ei kirjaimellisesti vain pullien tekoa)
Vierailija kirjoitti:
No kelpaisiko sitten tällainen komea pullaa leipova mies? Osaan paljon muutakin
T. Kondiittori mies
P.S. Mitä vikaa on mammoissa?
Lapsi/lapset.
Siis haluaisin pullantuoksuisen naisen, mutta en mamman näköistä.