Miehet pelkää nasta joka ehdottaa seksiä
Miten tähän on tultu, naisena kun vinkkaa meille vai teille on miehellä pupu pöksyissä ja eri vastauksia mm katellaan, sopiiko myöhemmin jne. Olen hyvin hillitty kaunis, itsestäni huolta pitävä nainen.
N29
Kommentit (38)
Minä ainakin suorastaan toivon, että ehdoteltaisiin vaimolta tai jolta kulta muultakin naiselta. Tosin se taitaa jäädä haaveeksi.
Naiselta spontaani ehdotus seksistä on hottia. Itse sytyn heti ja munissa alkaa kipinöimään et pian saan pillua. M27.
Jos on täysin vieras nainen, ensimmäinen ajatus on, että tässä on joku koira haudattuna.
Jos kiusaus on suuri, niin on pakko olla kaukaa viisas. Muuten voi repsahtaa.
Miehellä täytyy olla mahdollisuus ihastua naiseen ja siis haluta naista, ennen kuin nainen antautuu. Muussa tapauksessa paineistus ei toimi - mies ei ole kone/laite.
Viidestä entisestä tyttöystävästä neljä ehdotti tai peräti toteutti panon . Taivaallista ! Älkää suotta säikkykö .
En mitään panoa mieti, vaan rakastelua, jossa minäkin saan, Pano on miehen saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin vieras nainen, ensimmäinen ajatus on, että tässä on joku koira haudattuna.
Se on juuri näin. Hälytyskellot soi ja mielessä käy jo elatusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Joko kyseessä on joku sometesti ja sitten on jossain videossa tai sitten yhtäkkiä tilanne käännetään katolleen.
Polyt panee ja ehdottelee, ryhdy polyksi
No eihän tuo nyt erityisen hillittyä ole..
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ei pidä pillusokeutua ja ajatella vain k.rvällä. Sitähän nuo juuri käyttävät hyväkseen. Kulman takana tai kämpässä odottaa jengi.
Miten siihen on tultu että älykkyys laskee. Seksiä ehdottava nainen ei ole mitenkään pelottava, mutta todella usein se nainen on sisältä rikki ja koen sääliä.
99,9 prosenttia seksiä ehdottavista naisista haluaa lapsen, kärsii mielenterveysongelmista tai makaavat holtittomasti. Yhksikään näistä ominaisuuksista ei kiinnosta. M34
Mitä ihmettä nyt taas. Normaali nainen haluaa seksiä; ei siinä tarvitse olla holtiton, MT potilas tai mitään muutakaan. Itse olen aina ollut kovin seksimielinen ja halukas. Mutta yleensä ihan kerrallaan yhden kanssa.
Muutama poikkeus on, kun oli tarpeen. Älkää demonisoiko naisen seksualisuutta.
Miehet on niin marinoitu siinä ajatuksessa, että seksiä ei saa ehdottaa (koska se on metoo) ja toisaalta, että naiset eivät edes halua seksiä (koska ovat vahvoja ja itsellisiä).
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin marinoitu siinä ajatuksessa, että seksiä ei saa ehdottaa (koska se on metoo) ja toisaalta, että naiset eivät edes halua seksiä (koska ovat vahvoja ja itsellisiä).
Mitä ihmettä "että ovat itsellisiä ja vahvoja"...minä haluan seksiä koska nautin seksistä! Vaikka olenkin vahva sekä itellinen
Ei se lähekkö paneen toimi.