"AMK:n käyneet ovat samanarvoisia ihmisiä ja niille kuuluu sama elintaso kuin Diplomi-insinööreille." - Mitä mieltä olette väitteestä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Päivän ragebaiting käynnissä
Etkö osaa käyttää suomen kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät osaa kertoa mielipiteitään. Outoa.
AMK tasoisille sellainen on mahdotonta.
Diplomi-insinöörit ovat samanarvoisia ihmisiä ja niille kuuluu sama elintaso kuin tekniikan tohtoreille." - Mitä mieltä olette väitteestä?
Vierailija kirjoitti:
kun sain pakit amkilaiselta!!! 🥹
ap
Samasta työstä maksetaan sama palkka riippumatta, missä koulussa työn tekijä on ennen työtään opiskellut.
Olen sitä mieltä, että väite on virheelinen. Dippainsit ovat alinta saastaa eivätkä ole samalla viivalla edes katuhoorien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinöörit ovat samanarvoisia ihmisiä ja niille kuuluu sama elintaso kuin tekniikan tohtoreille." - Mitä mieltä olette väitteestä?
Tekniikan tohtorit ovat autistisia DI:ä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurimmalla osalla onkin, voi olla korkeampikin.
Minä olen suorittanut AMK-tutkinnon, mutta saan parempaa palkkaa kuin mieheni, joka on DI. Mitä mieltä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa käyttää suomen kieltä?
Etkö osaa englantia? Taidat olla amk:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurimmalla osalla onkin, voi olla korkeampikin.
Tuskin. Tohtoreiden työsuhteet ovat monesti tutkimustyötä jonka rahoitus kestää vain hetken. Eli käytännössä pätkätyöläisiä. Siinä ei iso palkka auta jos samaan aikaan pienempipalkkaisella on jatkuvuutta työssään.
Olen sitä mieltä, että ap on psyykkisesti HYVIN sairas yksilö, joka on kehittänyt itselleen pakkomielteen AMK:sta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suorittanut AMK-tutkinnon, mutta saan parempaa palkkaa kuin mieheni, joka on DI. Mitä mieltä tästä?
Miehesi on herrasmies. Hän ei kerro kaikkea jotta pikkuneiti pysyy tyytyväisenä.
Sama sosiaaliturva tulee kuulua kummallekin. Siihen päälle oikeus tienata työllä se minkä pystyy.