Päin toisia sylkeminen ja yskiminen tahallaan
Pitää määrätä korvaamaan vanhinkoja ja maksamaan sairauskulut tartuntataudit niiden hoito lääkkeet . Ei se muuten lopu jos kouluissa ei opeteta tätä tartuntauti lakia . Ja naisten ihmisoikeuksia .
Kommentit (7)
Kun suomessa on koulut pitää opettaa naisten taas arvo kuin uskonnon vapaus valita kuin ettei ketään syljetä syrjitä sukupuolen tai vaatteiden takia . Eikä toisten vaatteita saa ottaa eikä käyttää koska täit, satiaiset. Ihottumat. Rokkotaudit. Tartunta tautien ehkäisy älä sulje toisia päin. Sylje roskiin ja nenäliinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun suomessa on koulut pitää opettaa naisten taas arvo kuin uskonnon vapaus valita kuin ettei ketään syljetä syrjitä sukupuolen tai vaatteiden takia . Eikä toisten vaatteita saa ottaa eikä käyttää koska täit, satiaiset. Ihottumat. Rokkotaudit. Tartunta tautien ehkäisy älä sulje toisia päin. Sylje roskiin ja nenäliinaan.
Taitaa olla afrikan ja lähi-idän tuontitavaraa nuo ongelmat.
Mooses Jehova uskonnoissa on isän pahat teot kostetaan pojalle ja yhwh kostaa itse joten sun ei tarvi alkaa kostaa. Ja budhan karma on se joka kostaa et sinä. Jos teet pahaa kosto tulee uskonnot kouluissa työpaikoilla !
Meillä on lyhyt kesä me liikumme puolialasti t paita shortsit eikä se ole syy ketään sylkeä. Sylkeminen levittää myös tuberkuloosia !
Itse syljen 🐘norwunvittunaamaisten akkojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mooses Jehova uskonnoissa on isän pahat teot kostetaan pojalle ja yhwh kostaa itse joten sun ei tarvi alkaa kostaa. Ja budhan karma on se joka kostaa et sinä. Jos teet pahaa kosto tulee uskonnot kouluissa työpaikoilla !
Yhwh?
Oikeinkirjoitustakin pitäisi koulussa opettaa enemmän.