Voiko lievästi kehitysvammainen olla hyvä äiti?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
no ei voi. t. lievästi kehitysvammainen mies
mulle en suoraa sanottu, että tee palvelus äläkä lisäänny ja tuskin sä edes ketään löydät. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle en suoraa sanottu, että tee palvelus äläkä lisäänny ja tuskin sä edes ketään löydät. sama
Ikävää mutta totta. Mieti itse jos maailma täyttyisi sinun kaltaisista.
Kaikki naiset nyt sattuu olemaan lievästi kehitysvammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella tämä ei välttämättä mene niin. Voi jopa saada ihan terveen ja työssäkäyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä.
n45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saako Alapeukuttaja jotain itsetunnon kiillotusta kun peittelee ja valehtelee tosi asioita.
voiko ihminen olla samaan aikaan lievästi kännissä ja raitis? Hhmm elämän pohdintoja
En usko. Usein heidän lapsensa otetaan huostaan, kun eivät kykene huolehtimaan.
Mä tiedän erään lievästi kehitysvammaisen naisen jolla ainakin kolme lasta. En tiedä minkälainen tämän naisen mies on. Ainakin nämä kolme lasta jotka tiedän ovat myöskin lievästi kehitysvammaisia.
Eli ei, ei ole suositeltavaa lievästi kehitysvammaisten lisääntyä. Enkä kyllä ymmärrä miksi kukaan normaali mies ottaisi puolisokseen kehitysvammaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi otetaan, jos isä kuitenkin on kuvioissa ja normaali?
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän erään lievästi kehitysvammaisen naisen jolla ainakin kolme lasta. En tiedä minkälainen tämän naisen mies on. Ainakin nämä kolme lasta jotka tiedän ovat myöskin lievästi kehitysvammaisia.
Eli ei, ei ole suositeltavaa lievästi kehitysvammaisten lisääntyä. Enkä kyllä ymmärrä miksi kukaan normaali mies ottaisi puolisokseen kehitysvammaisen naisen.
Rakkaudesta.
Sarin kolme lasta menivät lasten isälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mies olla päästään normaali jos ottaa puolisoksi kehitysvammaisen naisen. Sama pätee myös toisinpäin eli nainen ei voi olla päästään normaali, jos ottaa puolisokseen kehitysvammaisen miehen. Tai jos näin on homo- ja lesbopareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mies olla päästään normaali jos ottaa puolisoksi kehitysvammaisen naisen. Sama pätee myös toisinpäin eli nainen ei voi olla päästään normaali, jos ottaa puolisokseen kehitysvammaisen miehen. Tai jos näin on homo- ja lesbopareilla.
Puhutaan lievästi kehitysvammaisesta. Sellaista ei välttämättä edes huomaa, ellet tiedä asiaa tarkkailla. Mistä sen tietää vaikka miehesikin olisi sellaisen ottanut.
Kai voi. Voihan vakavasti älyllisesti kehittymätön olla päiväkodissa yksin vastuussa kaikista lapsista. Ainakin Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan lievästi kehitysvammaisesta. Sellaista ei välttämättä edes huomaa, ellet tiedä asiaa tarkkailla. Mistä sen tietää vaikka miehesikin olisi sellaisen ottanut.
vain toinen lievästi kehitysvammainen ei huomaa :D
hei mulla on adhd voisinkohan olla hyvä sydänkirurgi?
Voi. Riippuu ihan siitä miten lievä kehitysvamma vaikuttaa ymmärrykseen ja arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä isä ei ole normaali vaan myös kehitysvammainen tai älykkyys on hyvin lähellä sitä. Ns. heikkolahjaisilla on myös usein pahoja ongelmia vanhemmuudessa ja erilaisia liitännäishäiriöitä. Ei täysin normaali mies ota kehitysvammaista naista.