Paljonko sun uusimmat silmĂ€lasit maksoi? đ
Suunnilleen?
Ostitko kivijalkamyymÀlÀstÀ vai verkosta?
Kommentit (66)
Alle euron Temusta. Viidet lukulasit oli vÀhÀn yli 4 euroa.
740 âŹ. PelkĂ€t linssit 600 âŹ. Miinusta lĂ€hes 10 ja hajataittoa myös.
Muistaakseni 420 euroa kun oli 50 prosentin alennus kehyksistÀ ja linsseissÀ SilmÀasemalla. Olen vahvasti liki nÀköinen eli linssit maksaa paljon ilman alennusta.
429e. Kaukolasit parhailla linsseillÀ ja lÀhilasit kaupan pÀÀlle. MyymÀlÀstÀ ostin.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni 420 euroa kun oli 50 prosentin alennus kehyksistÀ ja linsseissÀ SilmÀasemalla. Olen vahvasti liki nÀköinen eli linssit maksaa paljon ilman alennusta.
Minulle jÀi tuolla alennuksella maksettavaa 830 euroa. LinsseissÀ on kaikki herkut ja ovat hintansa arvoisia.
400⏠pelkĂ€t moniteholinssit. Kehysten hinta ei tuntunut enÀÀ missÀÀn đž
Noin 800 e. Alkaa olla kohta kymmenen vuotta vanhat, pitÀisi uusia, mutta nÀkö ei pahemmin ole muuttunut ja nuo on ehjÀt, niin en jaksa pitÀÀ kiirettÀ.
Kahdet monitehot alle 200 euroa, vaikka toiset on UV valossa tummuvat
N. 70âŹ/kk. Monitehot x 2 + aurinkolasit. Minulla on Instrumentariumin all inclusive -palvelu, johon kuuluu kolmet lasit ja rajaton linssien vaihto nÀön muuttuessa. KehyksiĂ€ voi muuttaa kerran vuodessa. TĂ€mĂ€ on erinomainen diili kun nĂ€kö muuttuu ikĂ€nĂ€kövaiheessa useamman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
400⏠pelkĂ€t moniteholinssit. Kehysten hinta ei tuntunut enÀÀ missÀÀn đž
MyymÀlÀstÀ siis ostin ja kehykset maksoi vÀhemmÀn kuin ne linssit.
Ja olen työtön, ettÀ siinÀ menikin sitten melkein kahden kuukauden työkkÀrit. EttÀ silleen. MitÀÀn maksusitoumuksia en saa, kun en ole oikeutettu toimeentulotukeen.
Noin 500e tarjouksessa. 3x ohennettu linssi ja alhaalta hieottu ohkasemmaksi. Kivijalkaliike.
KivijalkaliikkeestÀ monitehot + nÀyttöpÀÀtelasit n. 800e. JÀlkimmÀiset kuulema tulivat kaupanpÀÀlle.
2 euroa. Lukulaseilla mennÀÀn. Optikko nyt ei suoranaisesti kieltÀnyt noita, vaikka suosittelikin parempia.
Alta 400 ⏠ja myymÀlÀstÀ. Monitehot.