Paljonko sun uusimmat silmälasit maksoi? 👓
Suunnilleen?
Ostitko kivijalkamyymälästä vai verkosta?
Kommentit (66)
Jotain 500€, onneksi Kela maksoi ne.
Vierailija kirjoitti:
Alle euron Temusta. Viidet lukulasit oli vähän yli 4 euroa.
Ja hyvin äkee Tiffanylaseilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle euron Temusta. Viidet lukulasit oli vähän yli 4 euroa.
Ja hyvin äkee Tiffanylaseilla?
*näkee*
1600. Monitehot, ohennetut linssit jotka tummuu automaattisesti. Näkeminen tärkeää niin ei viitsi pihistellä. Omalla rahalla ostettu.
N. 500 €, Suomessa valmistetut linssit (Piiloset) niin hintaa tuli.
Aurinkolasit vahvuuksilla ja työlasit, 1100€. Kivijalasta. Hienot tuli.
Edelliset ostin halpisketjusta ja huonothan ne oli.
Tonnin verran, mutta saan puoleen hintaan. Moniteho, vahvasti miinusta + hajataittoa. Käyn yksityisellä optikolla joka asentaa uudet linssit vanhoihin kehyksiin.
800 euroa kivijalasta. Oli hyvä tarjous. Itse maksoin.
250€ kun uusin vain linssit 2v vanhoihin kehyksiin. Eihän kehykset juurikaan kulu ja kun on kerran löytänyt mieleiset niin ei niistä halua heti luopua.
$15 ultraohuet moniteholasit, kehykset ja trasition-linssit. Työnantajan kautta kunnon vision coverage.
Vierailija kirjoitti:
250€ kun uusin vain linssit 2v vanhoihin kehyksiin. Eihän kehykset juurikaan kulu ja kun on kerran löytänyt mieleiset niin ei niistä halua heti luopua.
Ainakin muutama vuosi sitten linssejä ei saanut tarjoushintaan, jos samalla ei ostanut kehyksiä. Onko tuo muuttunut?
Lapsena jouduin käyttämään samoja kehyksiä, vain linssit vaihdettiin. Optikolle piti antaa silmälasit, joten olin sitten useita päiviä ilman laseja. Ei ollut kivaa, kun näin niin huonosti. Ulkonakin oli vaikea liikkua ja koulussa ihan mahdotonta, kun en nähnyt taululle.
50000e. Tehty tilaustyönä Ranskassa. Sisältää aitoa kultaa ja pantterin nahkaa.
1300e, uudet linssit vanhoihin mutta käyttämättömiin pokiin. Monitehot ja -10 vahvuus. Liikkeestä ja itse olen lasini maksanut viimeiset 40 vuotta 👓
Tilasin -1.5 lasit aliexpressistä. Maksoi suunnilleen 10 euroa ja on ihan hyvät.
1588€ Silmäasemalta. Monitehot, kaupan päälle lähityölasit.
Miten ihmeessä joku saa laseihin menemään 1600€?
1500€ monitehot Silmäasemalta. Toiset kaupanpäälle. Työttömänä makselen vuoden.
Miinusta -5 molemmissa. Netistä olen parit viime lasit tilannut kaikilla mukavuuksilla. Hinta n. 170€.
Silmäasemalta 1300 euroa. Oli kahdet yhden hinnalla, joten sain myös merkkiarskat samaan hintaan.