Paljonko sun uusimmat silmĂ€lasit maksoi? đ
Suunnilleen?
Ostitko kivijalkamyymÀlÀstÀ vai verkosta?
Kommentit (66)
Jotain 500âŹ, onneksi Kela maksoi ne.
Vierailija kirjoitti:
Alle euron Temusta. Viidet lukulasit oli vÀhÀn yli 4 euroa.
Ja hyvin Àkee Tiffanylaseilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle euron Temusta. Viidet lukulasit oli vÀhÀn yli 4 euroa.
Ja hyvin Àkee Tiffanylaseilla?
*nÀkee*
1600. Monitehot, ohennetut linssit jotka tummuu automaattisesti. NÀkeminen tÀrkeÀÀ niin ei viitsi pihistellÀ. Omalla rahalla ostettu.
N. 500 âŹ, Suomessa valmistetut linssit (Piiloset) niin hintaa tuli.
Aurinkolasit vahvuuksilla ja työlasit, 1100âŹ. Kivijalasta. Hienot tuli.
Edelliset ostin halpisketjusta ja huonothan ne oli.
Tonnin verran, mutta saan puoleen hintaan. Moniteho, vahvasti miinusta + hajataittoa. KÀyn yksityisellÀ optikolla joka asentaa uudet linssit vanhoihin kehyksiin.
800 euroa kivijalasta. Oli hyvÀ tarjous. Itse maksoin.
250⏠kun uusin vain linssit 2v vanhoihin kehyksiin. EihÀn kehykset juurikaan kulu ja kun on kerran löytÀnyt mieleiset niin ei niistÀ halua heti luopua.
$15 ultraohuet moniteholasit, kehykset ja trasition-linssit. Työnantajan kautta kunnon vision coverage.
Vierailija kirjoitti:
250⏠kun uusin vain linssit 2v vanhoihin kehyksiin. EihÀn kehykset juurikaan kulu ja kun on kerran löytÀnyt mieleiset niin ei niistÀ halua heti luopua.
Ainakin muutama vuosi sitten linssejÀ ei saanut tarjoushintaan, jos samalla ei ostanut kehyksiÀ. Onko tuo muuttunut?
Lapsena jouduin kÀyttÀmÀÀn samoja kehyksiÀ, vain linssit vaihdettiin. Optikolle piti antaa silmÀlasit, joten olin sitten useita pÀiviÀ ilman laseja. Ei ollut kivaa, kun nÀin niin huonosti. Ulkonakin oli vaikea liikkua ja koulussa ihan mahdotonta, kun en nÀhnyt taululle.
50000e. Tehty tilaustyönÀ Ranskassa. SisÀltÀÀ aitoa kultaa ja pantterin nahkaa.
1300e, uudet linssit vanhoihin mutta kĂ€yttĂ€mĂ€ttömiin pokiin. Monitehot ja -10 vahvuus. LiikkeestĂ€ ja itse olen lasini maksanut viimeiset 40 vuotta đ
Tilasin -1.5 lasit aliexpressistÀ. Maksoi suunnilleen 10 euroa ja on ihan hyvÀt.
1588⏠SilmÀasemalta. Monitehot, kaupan pÀÀlle lÀhityölasit.
Miten ihmeessÀ joku saa laseihin menemÀÀn 1600�
1500⏠monitehot SilmÀasemalta. Toiset kaupanpÀÀlle. TyöttömÀnÀ makselen vuoden.
Miinusta -5 molemmissa. NetistĂ€ olen parit viime lasit tilannut kaikilla mukavuuksilla. Hinta n. 170âŹ.
SilmÀasemalta 1300 euroa. Oli kahdet yhden hinnalla, joten sain myös merkkiarskat samaan hintaan.