Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä kaupungille on omista vuokra-asunnoista?

Vierailija
18.11.2025 |

Ymmärrän työsuhdeasunnot kaupungin työntekijöille, mutta mitä kaupunki hyötyy köyhille tarjottavista vuokra-asunnoista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki välttämättömien matalapalkka-alojen työntekijät ei ole töissä kaupungilla tai saa työsuhdeasuntoja. Kaupan kassat, siivoojat, postin työntekijät jne. 

Vierailija
2/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen kunta haluaa olla elinvoimainen. Ei pienessä kunnassa ole välttämättä tarjolla muita vuokra-asuntoja kuin ne kunnan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten niilä on asuntoa tarvitseville jotain tarjota, eikä tarvitse alkaa kolmansien osapuolten kanssa säätämään.

Asun itse kaupungin asunnossa, ja olen siitä todella kiitollinen. Tarvitsin asuntoa pikaisesti kotiväkivallan vuoksi, mutta luottotiedottomana asunnon löytyminen oli hankalaa. Toki myös kaupungin työntekijä sanoi, että olen tyhmä, koska mun tilanne ei ole todellisuudessa mitenkään paha. Taloudellinen siis. Vaikka luottotietoja ei ole, niin velkaa ei ole kuin pari tonnia eikä siellä ole vuokravelkaa. Itse häpesin luottotietojeni menetystä ja pidin itseäni ihan pohjasakkana. 

Vierailija
4/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla työllistävä vaikutus. Eikä niitä tappiolla pyöritetä. Asun varallisuusrajatussa talossa. Vanhuksia, opiskelijoita, työttömiä, työssäkäyviä ja lapsiperheitä ihan kaikkea.

Kaupungeilla ja kunnilla on tytäryhtiöitä, eikä niitä tosiaan tappiolla pyöritetä.

Vierailija
5/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heka on voittoa tavoittelematon, eli ei mikään sosiaaliavustus !

Vierailija
6/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätääkö jokin laki, että kaupunkien on tarjottava asuntoja?

Vierailija
7/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostovoimaa ja äänestäjiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme