Miksi et käy enää ravintoloissa?
Varattomat erikseen mutta et käy vaikka olisi varaa, miksi et?
Kommentit (104)
Koronan aikaan tajusin, etten tarvitse niitä palveluita.
Eivät päästäneet mua syömään ilman koronapassia, joten ehkä pärjäävät ilman rahojani.
Vierailija kirjoitti:
Eivät päästäneet mua syömään ilman koronapassia, joten ehkä pärjäävät ilman rahojani.
Vuosi 2021 meni jo, jos et huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Eineksiä myyvät, ei kiitos
Miksi kävit räkälöissä?
Koska teen kotona parempaa ja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Jos saat vuonna 2021 huonointa mahdollista palvelua, niin miksi haluaisit viedä heille rahaa vuonna 2025?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kävit räkälöissä?
Ketjuruokalat eivät ole räkälöitä
Vierailija kirjoitti:
Käyn edelleen.
Samoin. En ehkä niin usein kuin ennen mutta kyllä minä nautin kun saa syödä hyvää ruokaa (ei eineksiä) kauniisti katettuna tunnelmallisessa miljöössä. Juoda lasin hyvää viiniä ja olla huolehtimatta tiskeistä ja ruoan valmistamisesta. Nauttia hyvästä seurasta.
On sellaiset sairaudet että ei voi alkoholia juoda.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että teet parempaa. Halvemmalla kyllä, joka on tietysti itsestäänselvyys.
Anniskelu vai ruokatavintola?
Ekasta sain vain tarpeekseni jo yli 10 v sitten, enää käyn vain reissatessa, plus terassilla kerran kesässä.
Tokasta taas, syynä on jatkuva pettyminen ruokaan, ja siitä pettymyksestä maksaminen. En halua maksaa pyydettyjä summia siitä että jos olisin tiennyt ruuan tason, niin olisin syönyt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tätä vähän ihmettelen, niin moni ilmoittaa tekevänsä parempaa ruokaa kuin ravintoloiden. Minäkin teen hyvää ruokaa mutta olen silti sitä mieltä etten yllä ihan samaan tasoon kuin kunnon ravintoloissa ammattikokit. Ja ravintolassa syömisessä on muitakin aspekteja kuin se pelkkä ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kävit räkälöissä?
Ketjuruokalat eivät ole räkälöitä
Jos niissä tarjoillaan eineksiä, niin kyllä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kävit räkälöissä?
Räkälöissä ei myydä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Jos saat vuonna 2021 huonointa mahdollista palvelua, niin miksi haluaisit viedä heille rahaa vuonna 2025?
Hyvää palvelua se oli muiden asiakkaiden kannalta, kun sinut käännytettiin ovelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luottamuksen menettää vain kerran
Ei ole mitään järkeä. Juomat liian kalliita kukkarolle eikä naisia pysty lähestymään missään.