Teatteri-Sikailijat kuriin!!! đ€
Jo on aikoihin eletty mitÀ menoa saanut viime pÀivinÀ lukea.
Tullaan humalassa omat "evÀÀt" mukana ja pilataan muiden ilta.
Pahimmassa tapauksessa joudutaan nÀytös keskeyttÀmÀÀn.
Kommentit (44)
Se ei ole oikein muita kohtaan, ettÀ he pilaavat muiden illan/pÀivÀn. Kaikkialla pitÀisi olla metallinpaljastimet yms, ja erityisesti pitÀÀ olla henkilö tarkastus ennen, kuin sisÀlle edes pÀÀsee kukaan ! Hullut kuriin !!!!!!!!! Kun olin katsomassa elÀmÀni ekaa kertaa Joutsenlampi- balettia, siellÀ ihmiset kuvasivat ja ottivat kuvia luvatta kaikkien nÀhtÀvillÀ. EikÀ kukaan puuttunut siihen ! Sellainen hÀiritsi. Jos siihen on erityinen lupa kuvata yms, niin se on ok. Ei muuten ! Ja vessaan on aina miljoona ihmistÀ ÀnkeÀmÀssÀ samaan aikaan jonossa. Ei siinÀ ehdi kukaan kÀydÀ ! Siks vessoja pitÀÀ olla paljon enemmÀn. Ja ne eivÀt saa olla ylÀkerrassa !!!!! Ne pitÀÀ olla katutasossa. PitÀÀ myös olla hilijooooooo siellÀ, ei saa metelöidÀ missÀÀn, edes vessajonossa !!!! Ei saa myöskÀÀn kuiskia. Normaalilla ÀÀnellÀ, jos o pakko pÀlpÀttÀÀÀÀÀÀ jotakin Àlyvapaata pjaskoooooooooo !!!
Ai kamala mikÀ esitys. Mutta hÀiriköidÀ ei silti saa, ulos vaan jos ei kiinnosta ja huomaamattomasti sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teattereita ei pitÀisi tukea veronmaksajien rahoilla. Jos pelleily ei elÀtÀ ilman tukea, voi mennÀ oikeisiin töihin. Koskee myös urheilua.
Teatterit ovat sivistÀvÀÀ ajanvietettÀ ja siksi erittÀin tÀrkeitÀ yllÀpidettÀviksi.
SivistyksellÀkin on hintansa ja teatterit sivistyksen levittÀjinÀ on ylihintaista.
Suomi on pilattu. Ei mitÀÀn toivoa. Viimeinen sammuttaa valot. đą
Naamat ja nimet esille. Maksaakoon lippukunnan muille tai maksakoot uusintaesityksen muille, joilta pilasivat esityksen.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan poliisien lÀsnÀoloa elokuvateattereissa. On rikos pilata toisten elokuvakokemus.
Luitko tuota linkin juttua ollenkaan? Tapahtumapaikka ei ollut elokuvateatteri.
EipÀ ole nÀillÀ hÀiriökÀyttÀytyjillÀ pokkaa tulla julkisuuteen ja pyytÀÀ anteeksi kÀytöstÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitteko itse katsoa tÀllaista jÀrkyttÀvÀÀ lihavien tanttojen amatööritouhua mitÀ tuo Oulun esitys oli:
Ei tuo linkin juttu koskenut Oulua ollenkaan.
Miksi koko muu yleisö ei vaatinut sikaemakkojen kokonaan ulosheittoa?! Takki kainaloon ja pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan poliisien lÀsnÀoloa elokuvateattereissa. On rikos pilata toisten elokuvakokemus.
Mutta uutisessa oltiin mainittu muitakin viimeajan tapahtumia. Jos itse luit kokonaisuuden etkÀ vain alkua.
KAIJA NURMI oli miehensÀ kanssa viikonloppuna Kotkan kaupunginteatterissa katsomassa Forever Young -musikaalia, kun katsomossa hÀnen takanaan istunut pikkujouluporukka metelöi ja hÀiritsi esityksen katselua.
TÀstÀ siis oli kyse. Jutun loppupuolella oli myös mainittu muitakin tapauksia. Esimerkiksi kansallisbaletin esitys. Todella vakavaa ja asioihin pitÀisi jo puuttua kovemmalla kÀdellÀ ennenkuin tapahtuu mitÀÀn vakavampaa, tai jÀÀ sellainen luulo ettÀ olisi sallittua pitÀÀ omaa "minibaaria" esityksen aikana.
HÀiriköt edesvastuuseen. Kai nimet ja numerot on kerÀtty.
Hahhaa, ihan oikein pönöttÀjille. LisÀÀ vaan tÀllÀistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta uutisessa oltiin mainittu muitakin viimeajan tapahtumia. Jos itse luit kokonaisuuden etkÀ vain alkua.
Ei se poliisi elokuvateatterissa auta teatteriyleisöÀ yhtÀÀn. Sitten se rÀÀkynÀ vasta alkaakin, jos poliisit saavat ihan työkseen katsoa ilmaiseksi kalliita teatteriesityksiÀ, eikÀ leffaliputkaan halpoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitteko itse katsoa tÀllaista jÀrkyttÀvÀÀ lihavien tanttojen amatööritouhua mitÀ tuo Oulun esitys oli:
Kun mummot lÀhtee joukolla teatteriin niin silloin kelpaa mikÀ tahansa paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo linkin juttu koskenut Oulua ollenkaan.
Mutta Oulun jutusta kohkattiin paljon
Vierailija kirjoitti:
Eikö nÀytöksissÀ ole vahtimestareita, vÀhintÀÀn vartija pitÀisi olla.
Ihan jo esiintyjien turvallisuuden vuoksi.
Jos muutama ÀÀliö pilaa esityksen, ja selitellÀÀn pikkujoulukautta, niin metsÀÀn on menty.
Miksi suomesta on tullut nÀin " munaton".
Ennen tÀllaiset hÀiriköt olisi poistettu samantein.
Ja ovella tutkittu ja syynÀtty tarkemmin.
Nimet ylös jo sisÀÀn tullessa ja jos on kyse jonkun firman tarjoamasta teatterielÀmyksestÀ niin firma huolehtii sinne ne "lapsenlikat" Àlisijöille ja infotilaisuudessa vielÀ julkiset moitteet.
Prkl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mummot lÀhtee joukolla teatteriin niin silloin kelpaa mikÀ tahansa paska.
Kuten linkatussa jutussa:
ITSE esitystĂ€ Nurmi kehuu mielettömĂ€n hienoksi. đđ€Łđ
NÀmÀ idarit, kenellÀ on työpaikan bileet ja on jÀrjestetty ruokailu juomineen ennen esitystÀ. On erittÀin yleinen tapa.