Mitä haluaisitte joululahjaksi?
Kommentit (79)
Kotikutoiset villasukat ja itse tehtyä saaristolaisleipää.
N48
Vierailija kirjoitti:
Kivan heijastimen, lankakerän, joulukukan tai tumman kangaskassin...mulla on vain vaaleita, itseommeltu kävisi hyvin.
Vaalea, mieluiten valkoinen tai keltainen, muovikassi näkyy parhaiten pimeällä. Olen pannut sen merkille pimeinä ja joskus sateisina iltoina. Kangaskassi näkyy heikommin.
En mitään. Hyvää ruokaa ja yhdessäoloa oman perheen kanssa. Me ostellaan puolison kanssa asioita pitkin vuotta joten jouluna ei ole tarvetta pakko-ostamiselle.
Puolisoltani toivoisin vaikkapa pienet korvakorut! Kirjan ja suklaata olen saanut jo monena vuonna.
Ja jos olisi huikea summa rahaa käyttää lahjoihin, niin siivouspalvelu kerran viikossa, ikkunanpesupalvelu, joku kauneuslahjakortti tai kylpylälahjakortti! 🤩
Pilatus PC-12, tai Cessna 172
Tai sitten vaan vaimon käsi vuodeksi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan heijastimen, lankakerän, joulukukan tai tumman kangaskassin...mulla on vain vaaleita, itseommeltu kävisi hyvin.
Vaalea, mieluiten valkoinen tai keltainen, muovikassi näkyy parhaiten pimeällä. Olen pannut sen merkille pimeinä ja joskus sateisina iltoina. Kangaskassi näkyy heikommin.
Yhdestä kirjainkaupasta saa hienoja ostoskasseja, kokonaan heijastavaa pintaa.
Loistava keksintö heijastimesta.
Vierailija kirjoitti:
Pilatus PC-12, tai Cessna 172
Tai sitten vaan vaimon käsi vuodeksi eteenpäin.
Etkö kosiessa muistanut pyytää kättä?
pelipöntön itselle. budjettia ei vaan nyt ole tarpeeksi että kannattaa päivittää
Yhdestä kirjainkaupasta saa hienoja ostoskasseja, kokonaan heijastavaa pintaa.
Loistava keksintö heijastimesta.
Mistä kaupoista tuollaisia löytyy?
En ole koskaan kuullutkaan enkä nähnyt.
Kertokaa. Haluaisin hankkia itselleni.
Veikkauksen raaputusarpa, joka sisältää päävoiton (1 miljoonaa euroa).
Työpaikka, ja sen myötä olisi mahdollista ostaa talvikengät, joissa ei-liukas pohja ja silmälasit. Viimeksi ostin molemmat 6 vuotta sitten.
Putosin juuri hallituksen masinoimaan ansiosidonnaisen porrastuskuoppaan eli nyt se on 80 % alkuperäisestä ansiopäivärahan määrästä. Hirvittävä pudotus.
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo kaikki joululahjat ulkomailta jälkikasvuni avustuksella 😂
Sitähän ei kysytty vaan kysyttiin mitä haluat joululahjaksi.
antakaa lahja niille jotka tarvitsevat , ovat koyhia ,niinkuin eras kirjoitti haluavansa leipaa.samalla saat lahjan itsellesi myos, hyvan mielen.
Samppanjaa ja hyvää suklaata. En mitään tavaraa.
Lahjakortin taidelainaamoon, ei lainaamista vaan ostoa varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo kaikki joululahjat ulkomailta jälkikasvuni avustuksella 😂
hih hih hih
Älähän nyt, hän on oikein käynyt ulkomailla lastensa kanssa ja ostanut lahjoja. Wau, mä oooon niiin kateellinen.
Taisit ymmärtää väärin. Lapset on ladannut äidin samsungiin temun ja he ovat yhdessä sitten tilaileet krääsää kun saa niin halvalla.
Ja sille sitten nauraa oikein vedet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi heijastin, niin ei tarvitse kasseilla kikkailla?
En halua mitään tavaroita, mutta siivousapu olisi tervetullut.