Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisitte joululahjaksi?

Vierailija
18.11.2025 |

Joulupukki matkaan jo käy...

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet lakanat parisänkyyn olis kivat. Ja jotain hyvää suklaata.

Minä en missään nimessä  haluaisi muiden valitsemia lakanoita.

Vierailija
42/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalahjakortti esim. risteily

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 vuoden varttuneessa iässä alkaa kaikkea materiaalia olla jo tarpeeksi ja olen sitä jo vähentänyt. Elän raskaassa parisuhteessa naiseni kanssa joka on samaa ikäluokkaa.

Vielä ennen hauraaseen vanhuuteen siirtymistä kun kuntoakin on vielä moneen työhön, harrastukseen ja parisuhteen fyysiseen  toteuttamiseen haluaisin kokea lämpimän romanssin noin 45 - 55v vuotiaan sensuellisen ja aktiivisen naisen kanssa. 

Lahjani suuntaan lapsenlapsille, tukien heidän harrastuksiaan ja vapaanajanviettoa. 

Vierailija
44/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa edes pari joulukorttia.

Vierailija
45/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, erään kirjan, energiajuomaa ja suihinoton. T: Mies 44v.

Vierailija
46/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan heijastimen, lankakerän, joulukukan tai tumman kangaskassin...mulla on vain vaaleita, itseommeltu kävisi hyvin.

Vierailija
47/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut siihen, että ostan lahjat muulle perheelle mutta itse en saa mitään. 

Vierailija
48/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasintin.

Vierailija
49/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatotunkin, viiltosuojahousut ja metsurin kypärän. Ostan ne itse kun ei ole sukulaisia eikä ystäviä.

Vierailija
50/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahne ja haluan jotain sellaista mitä en voi saada. Toivottavasti suru korjaa nopeasti.

Vierailija
51/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että äiti parantuisi syövästä.

Vierailija
52/92 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vähän parempia tuoksukynttilöitä, mitkä ei ole kuitenkaan mitään sadan euron hintaisia, mutta kuitenkin sellaisia mitä ei raaski itse koskaan ostaa.

Vierailija
53/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkön hinta voisi laskea. Mutta ei, Fortum muisti kirjeitse hinnankorotuksella.

Vierailija
54/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin jotain hienoja kuvioituja villasukkia, itse en osaa tehdä sellaisia. Myös lapaset olisi mieluisat. Tai joku uusi kirja. Mutta ensisijaisesti ne villasukat ja toive on myös ilmaistu muutamille ihmisille jotka on toiveita kyselleet. Katsotaan miten käy. 

Vierailija
55/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarasian, muuta en tarvitse.

Vierailija
56/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa koko perheelle ! Joululomalla koululaise jäävä muuten ilman pääateriaa eikä heillä ole kotiintuomisiakaan.

Anteeksi, mitä nämä tavalliset kotiintuomiset ovat olleet? 

Vierailija
57/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa koko perheelle ! Joululomalla koululaise jäävä muuten ilman pääateriaa eikä heillä ole kotiintuomisiakaan.

Jouluun on vielä yli kuukausi, voit alkaa säästämään ja vaikka myymään tavaroita, keräämään pulloja tai tekemään pieniä töitä rahasta, jotta saat perheellesi ruokaa jouluksi.

Irvailet vakavalla asialla. Meille on useasti kerrottu, että monet lapset jäävät vähemmälle ruoalle omien aikana. Jouluna vähäosaisuus oikein korostuu, kun muissa perheissä syödään ihania ruokia ja avataan lahjoja.

Vierailija
58/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konvehteja, kirjoja ja cd-levyjä. Lahjojen saanti on varmaa, koska ostan jouluisin lahjoja vain itselleni.

En halua mitään tavaroita, mutta siivousapu olisi tervetullut.

Vierailija
59/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikutoiset villasukat ja itse tehtyä saaristolaisleipää. 

N48

Vierailija
60/92 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan heijastimen, lankakerän, joulukukan tai tumman kangaskassin...mulla on vain vaaleita, itseommeltu kävisi hyvin.

Vaalea, mieluiten valkoinen tai keltainen, muovikassi näkyy parhaiten pimeällä. Olen pannut sen merkille pimeinä  ja joskus sateisina iltoina.  Kangaskassi näkyy heikommin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän