Mitä haluaisitte joululahjaksi?
Kommentit (92)
68 vuoden varttuneessa iässä alkaa kaikkea materiaalia olla jo tarpeeksi ja olen sitä jo vähentänyt. Elän raskaassa parisuhteessa naiseni kanssa joka on samaa ikäluokkaa.
Vielä ennen hauraaseen vanhuuteen siirtymistä kun kuntoakin on vielä moneen työhön, harrastukseen ja parisuhteen fyysiseen toteuttamiseen haluaisin kokea lämpimän romanssin noin 45 - 55v vuotiaan sensuellisen ja aktiivisen naisen kanssa.
Lahjani suuntaan lapsenlapsille, tukien heidän harrastuksiaan ja vapaanajanviettoa.
Suklaata, erään kirjan, energiajuomaa ja suihinoton. T: Mies 44v.
Kivan heijastimen, lankakerän, joulukukan tai tumman kangaskassin...mulla on vain vaaleita, itseommeltu kävisi hyvin.
Olen tottunut siihen, että ostan lahjat muulle perheelle mutta itse en saa mitään.
Kaatotunkin, viiltosuojahousut ja metsurin kypärän. Ostan ne itse kun ei ole sukulaisia eikä ystäviä.
Olen ahne ja haluan jotain sellaista mitä en voi saada. Toivottavasti suru korjaa nopeasti.
Sellaisia vähän parempia tuoksukynttilöitä, mitkä ei ole kuitenkaan mitään sadan euron hintaisia, mutta kuitenkin sellaisia mitä ei raaski itse koskaan ostaa.
Sähkön hinta voisi laskea. Mutta ei, Fortum muisti kirjeitse hinnankorotuksella.
Toivoisin jotain hienoja kuvioituja villasukkia, itse en osaa tehdä sellaisia. Myös lapaset olisi mieluisat. Tai joku uusi kirja. Mutta ensisijaisesti ne villasukat ja toive on myös ilmaistu muutamille ihmisille jotka on toiveita kyselleet. Katsotaan miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa koko perheelle ! Joululomalla koululaise jäävä muuten ilman pääateriaa eikä heillä ole kotiintuomisiakaan.
Anteeksi, mitä nämä tavalliset kotiintuomiset ovat olleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa koko perheelle ! Joululomalla koululaise jäävä muuten ilman pääateriaa eikä heillä ole kotiintuomisiakaan.
Jouluun on vielä yli kuukausi, voit alkaa säästämään ja vaikka myymään tavaroita, keräämään pulloja tai tekemään pieniä töitä rahasta, jotta saat perheellesi ruokaa jouluksi.
Irvailet vakavalla asialla. Meille on useasti kerrottu, että monet lapset jäävät vähemmälle ruoalle omien aikana. Jouluna vähäosaisuus oikein korostuu, kun muissa perheissä syödään ihania ruokia ja avataan lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Konvehteja, kirjoja ja cd-levyjä. Lahjojen saanti on varmaa, koska ostan jouluisin lahjoja vain itselleni.
En halua mitään tavaroita, mutta siivousapu olisi tervetullut.
Kotikutoiset villasukat ja itse tehtyä saaristolaisleipää.
N48
Vierailija kirjoitti:
Kivan heijastimen, lankakerän, joulukukan tai tumman kangaskassin...mulla on vain vaaleita, itseommeltu kävisi hyvin.
Vaalea, mieluiten valkoinen tai keltainen, muovikassi näkyy parhaiten pimeällä. Olen pannut sen merkille pimeinä ja joskus sateisina iltoina. Kangaskassi näkyy heikommin.
Minä en missään nimessä haluaisi muiden valitsemia lakanoita.