Joku tekee meille koko ajan pientä ilkivaltaa,poliiseja ei kiinnosta. Mm. tuhkakuppi varastettu,koristevalot revitty patiolta
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei takuulla? Harakka vieny tuhkiksen.... laita riistakamera ja katsele kuka vai mikä käy patiolla. Minulla raastaa tuuli kausivaloja ja lyhtykin lensi terassin pöydältä kun tuli kova tuulimyrsky ja sade.
Tuhkis oli sileä lasipurkki,saako eläin siitä hampailla kiinni? Ja valoketju oli kiedottu tiukasti kaiteen ympärille!
Ap
Laita valvontakamera. Problem solved. Riistakamerakin käy, ne kuvaa myös öisin.
Kuulostaa siltä, että joku ei pidä tupakansavustanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei takuulla? Harakka vieny tuhkiksen.... laita riistakamera ja katsele kuka vai mikä käy patiolla. Minulla raastaa tuuli kausivaloja ja lyhtykin lensi terassin pöydältä kun tuli kova tuulimyrsky ja sade.
Tuhkis oli sileä lasipurkki,saako eläin siitä hampailla kiinni? Ja valoketju oli kiedottu tiukasti kaiteen ympärille!
Ap
Laita toinen lasipurkki. Ei ollut iso tappio tuo.
Oletko sinä yksi niistä jotka kuormittavat hätäkeskuksen turhilla puheluilla?
haloo haloo!! Joku pölli mun töhiksen. Nyt karhuryhmää tänne porvooseen päin kiitti
Onko oravia teilläpäin nähty? Ne kiipeilevät kyllä mielellään jossain pylväässä johon on kiedottu kausivaloja.
Lopeta tupakointi! Purkit kaappiin.