Intian Goa, kokemuksia lomamatkasta?
Olen todella kiinnostunut matkustamaan Intiaan. Minua kiehtoo henkisyys, paikallinen suhtautuminen elämään ja ystävällisyys. Olen kuullut tuttavilta kokemuksia.
Ajattelin aloittaa kuitenkin turistiystävällisestä kohteesta. (Olen aiemmin matkustanut vain Euroopassa.) Löytyykö kokemuksia Goalta?
Kommentit (163)
Mitä nuo riivatut on? Pari maininnut sellaiset
Vierailija kirjoitti:
Todella vastenmielinen maa. Joku tuolla kirjoitti miten tykkää matkustaa Intiassa tosi luksustasolla, silloin varmaan saa olla matkakohde vähän mikä hyvänsä, jos isolla rahalla menee, eikö silloin saa aina aika samanlaista meininkiä? Mutta kaikkien niiden normaalien turistien intoa Intiaa kohtaan ihmettelen tosi suuresti, etenkin kun hekin kyllä myöntävät ne kamalat hajut, liat, eläinrääkkäykset, kurjuudet, epätasa-arvot ja kaikki, mutta tykkäävät silti käydä. Haluaisin vaan jotenkin saada kiinni siitä, mistä he siellä oikeasti pitävät, enkä vaan millään tajau😂
Salainen kakka fetissi 🤤
Miksi etsit henkisyyttä jostain paikasta sehän on sinussa jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Syö ruumiita ja harrastaa negrofiliaa. Hienoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negrofiliaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ulosteita, koprofagia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on venäläisissä turisteissa?
Ja miksi täällä on usein saanut lukea vitsejä/juttua venäläisistä vessoista tai kylpylöistä?
KERTOKAA TÄYSIN TIETÄMÄTTÖMÄLLE!
Sivitstymättömiä ja itsekkäitä näin eurooppalaisesta näkökulmasta. Varsinkin nämä jotka hakeutuvat suosittuihin halpoihin turistikohteisiin. Tyypillisiä kehittymättömän maan kansalaisia, joihin kuuluvat myös intialaiset.
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset pilasi. Kerala on ok.
Monta paikkaa ovat rysäläiset pilanneet, mutta Intian ovat pilanneet intialaiset itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset pilasi. Kerala on ok.
Monta paikkaa ovat rysäläiset pilanneet, mutta Intian ovat pilanneet intialaiset itse.
Totta..
"Negrofilia" viittaisi mustiin ihmisiin (negro), se on NEKROFILIA. viittaa kuolleisiin.
Vierailija kirjoitti:
sinne vaan sairastamaan
Oltiin koko perhe siellä 2 viikkoa eikä kukaan sairastunut. Oli muuten ainoa matkakohde ikinä, jossa mies ei saanut ripulia. Niin että ei kannata yleistää. Emme kyllä syöneet missään katuruokakojuissa, mutta emme niissä syö missään muuallakaan.
Oikein kiva paikka, joskin kulttuurishokki on varma.
Pyhät miehet Varanasissa missä ruumiita poltetaan ja haudataan Ganges jokeen, niin heille tosiaan maistuu poltetut ruumiit? Näin ainakin laajalti netissä kerrotaan. Iholla rovioiden tuhkaa.
TÖÖT TÖÖT ja äkkiä vessaan PRÖÖÖÖÖÖÖÖT
Olen jo vanha setämies, kävin Goalla ekan kerran 1998 , sillon oli hippejä ja hauskaa kyllä.
Nyt viimeksi kävin pari vuotta sitten, sama melkee ku menis Alanyaan, turistit omassa kuplassa etsimässä henkisyyttä viikon-pari isolla rahalla aitojen suojissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinne vaan sairastamaan
Oltiin koko perhe siellä 2 viikkoa eikä kukaan sairastunut. Oli muuten ainoa matkakohde ikinä, jossa mies ei saanut ripulia. Niin että ei kannata yleistää. Emme kyllä syöneet missään katuruokakojuissa, mutta emme niissä syö missään muuallakaan.
Oikein kiva paikka, joskin kulttuurishokki on varma.
Ei kannata yleistää kun TEILLE ei köynyt kuinkaan?
Olette onnekkaita ja selvästi vähemmistössä.
Todella vastenmielinen maa. Joku tuolla kirjoitti miten tykkää matkustaa Intiassa tosi luksustasolla, silloin varmaan saa olla matkakohde vähän mikä hyvänsä, jos isolla rahalla menee, eikö silloin saa aina aika samanlaista meininkiä? Mutta kaikkien niiden normaalien turistien intoa Intiaa kohtaan ihmettelen tosi suuresti, etenkin kun hekin kyllä myöntävät ne kamalat hajut, liat, eläinrääkkäykset, kurjuudet, epätasa-arvot ja kaikki, mutta tykkäävät silti käydä. Haluaisin vaan jotenkin saada kiinni siitä, mistä he siellä oikeasti pitävät, enkä vaan millään tajau😂