Intian Goa, kokemuksia lomamatkasta?
Olen todella kiinnostunut matkustamaan Intiaan. Minua kiehtoo henkisyys, paikallinen suhtautuminen elämään ja ystävällisyys. Olen kuullut tuttavilta kokemuksia.
Ajattelin aloittaa kuitenkin turistiystävällisestä kohteesta. (Olen aiemmin matkustanut vain Euroopassa.) Löytyykö kokemuksia Goalta?
Kommentit (163)
paska paikka, ei mitään kulttuuria eikä tekemistä, vain ranta ja hemmetin kuuma 40 c , ei voi olla ulkona kuin aikaisin aamulla ja illalla, mitä siellä rannalla voi tehdä? ei mitään, täyttä paskaa
ja suurimmilla rannoilla on täynnä intialaisia huutamassa ja sotkemassa paskallaan kaiken
en menisi koskaan enkä Gambiaan. se goan hippikulttuuri on kuollut jo 1980-luvulla ei sieltä mitään hippejä löydä, muutaman eläkeläisen britin ja venäläisen voit bongata
En suosittele, siellä pelkkä hygieniakäsitys on hyvin sanoisinko länsimaittain bakteerinen. Ulosteet ja ruuat vierekkäin, käsiä ei pestä juuri jne. Vältä.
Katsoin vähän aikaa sitten videon Intiasta. Keskustassa hotellialueella suht siistiä. sivukaduilla likaista, saastaista. Roskaa joka paikka täynnä. Miehet kusevat mihin sattuu, laihtuneet lehmät makaavat roskavuorien päällä, köyhyys kukoistaa. Kahviloissa hygieniataso huono. Ravintolan WC-käytävällä keittiö, raaat kanat odottavat ruuaksi valmistamista avonaisissa laatikoissa huoneen lämmössä =+35 astetta wc- käytävällä, mistä lukuisat asiakkaat kulkevat ohitse. Videossa ei ollut mukana hajutehostetta, mutta pystyin aistimaan sen kadulta , Voimakas kusen ja pilaantuneen ruuan nenää kirvelevä aistimus tunki sieraimiini. Tässä on hengellisyyttä ja aistimusta tarpeeksi. Kiitos ei. matkailen mielelläni Euroopassa myös tulevaisuudessa.