Ostin uudet talvikengät ja ne on ihan järkyttävän liukkaat
Ovat hyvälaatuiset, tunnetulta merkiltä, oikein hyvät jalassa ja lämpimät. Varmistin vielä ennen ostoa, että pohja ei ole mitään kovaa muovia, vaan vaikutti pehmeältä ja taipuisalta kumisekoitemateriaalilta. Ja viuh vetäisin niillä tänä aamuna kumoon matkalla töihin, kun maassa olikin vähän kuuraa (etelä-suomi). Ei edes näkynyt mitään jäätä ja luntahan täällä ei ole edes satanut. Ei ole ikinä elämässä ennen ollut tällaisia kenkiä, jotka ei pidä mitään. Mitä kummaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, Merrelin kengät?
Mulla vuosia olleet Merrellin talvikengät lenkkikenkinä. Kolmas pari menossa eikä kyllä ole olleet ollenkaan liukkaat.
Mulla on Riekerin kääntönastakengät. Muuten hyvät mutta nastoja kääntäessä on paras yrittää löytää istumapaikka koska jäätiköllä yhdellä jalalla tasapainoilu ei varmaan hyvin pääty.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ja villasukat https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/lowa-z-11s-gtx-vaellus-metsasty…
Kauheeet
Joka talvi ihmettelen kuinka moni kulkee dr. Martenseilla. Ne on ihan tappoliukkaat. Uggit on myös aika pahat. Yhdet Timberlandit ostin, kun niitä oli niin paljon kehuttu lämpimiksi talvikengiksi, eivät olleet erityisen lämpimät ja kaupan päälle olivat liukkaatkin. Olen ihan sattumalta ostanut joitakin "halpis"talvikenkiä, jotka ovat sekä lämpimät että pitävät liukkaalla, mm. yhdet maiharit About You:lta.
Oma kokemus Eccosta ja Kiepistä, molemmat ulkona liukkaita kuin sukset. Tehty tuoreelle puuterilumelle, ei jalkakäytävälle jossa lumi on tallautunut. Tämä ketju on kyllä hyvä, laitan itselleni ylös näitä huonoja merkkejä, en halua kolmatta kertaa ostaa kallista p@k@@.