Vela-pariskuntien valitseminen lasten kummiksi
Onko kokemuksia, onko muut tehneet?
Varmaan paremmin löytyy rahaa kummilapsen lahjoihin, kuin sellaisella pariskunnalla jolla on omiakin lapsia, mutta lähinnä tässä perintöä ajattelen!
Heillähän ei ole suoria perillisiä ja perintö menossa sisaruksille/niiden lapsille. Moni Vela varmaan kuitenkin testamentissaan muistaisi kummilapsiaan eikö vain, kun vain muistetaan pitää silloin tällöin yhteyksiä ja kummilapsikin vanhemmiten yhteyksiä pitää.
Ideaali olisi tietenkin, että olisi velapariskunta, jotka molemmat olisivat vielä perheensä ainoita lapsia. Se olisi kai jo sellainen yksisarvinen löytö! ;)
Lasten kummia mietitään ja tuttavapiiriin kuuluy yksi velapariskunta, jolla hyvin yli puolen miljoonan talo ja perintöä sitten joskus todella paljon jäämässä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap:n kaltainen ahne paskiainen ei ikinä oikeasti tule saamaan lapsia.
Trollihan tämä ap toki on ja koittaa taas vain huvikseen sohia kusiaispesää keksityllä aloituksellaan.
Vastailee mätisäkki itselleen. On pahasti sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sun piti miettiä tätä tarinaa? On kyllä niin lapsellisesti kirjoitettu että oksat pois. Taitava provoilija olisi saanut tämän melko uskottavaksikin, sinä et.
Vanhanpiian monesko paska aloitus tänään. Hyi 🎀🐖.
Vierailija kirjoitti:
Velat ovat katkeria ja tulevat eroamaan.
Ovat todennäköisesti juuri niitä jotka ovat löytäneet oman sielunkumppaninsa. Tavallisista lapsiperheistä eroaa Suomessa joka toinen pari.
Ap on surullinen yksinäinen yksinhuoltaja.
#29 ja #35 plus tämä.
Pidän vain hyvin kasvatetuista,
sivistyneiden vanhempien tuunaamista
kersoista noin muutoinkin. He ovat ikävä
kyllä katoavaa luonnonvaraa öykkäröivien
pikkuhitlereiden valloittaessa planeetan.
Keskustelutaitoinen, kohtelias, kunnioittava
lapsi/nuori on todella arvokas ilo.
Vierailija kirjoitti:
Niin lapsiperheiden vanhemmatkin. Samoin uusioperheviritelmissä.
Jos ap suunnittelee minua ja puolisoani lapsensa kummiksi, hän tulee pettymään. Meidän perintö nimittäin menee puolisoni sisaruksen lapselle, mutta en ole pitänyt tarpeellisena kertoa siitä kenellekään, en edes lapselle itselleen.
Sinä aloittaja voisit opetella kirjoittamaan suomea, kappalejakosi on järjetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli summa summarum: Haluat vela kummit siksi että lapsesi saa perintönä rahaa?
Kyllä. Ei pelkkä perintö, mutta onhan velakummeilla rahaa ja aikaa viedä kummilastaan vaikka ulkomaanreissuille vanhemmiten paljon paremmin kuin sellaisella pariskunnalla, jolla on omia lapsiakin!
t. Ap
Ja sinä kuvittelet, että velat haluaisivat viedä yhtään ketään lasta minnekään? Lapsia ei ole juuri siksi, ettei niihin kiinnosta tuhlata aikaa, eikä rahaa.
Mulla on kummilapsi, josta en kehdannut kieltäytyä (en ole ainoa kummi). Olen myös vela. Eikä mua kiinnosta se ipana hiuskarvan vertaa. Pienet lahjat annan merkkipäivinä ja tietysti vietän lapsen kanssa aikaa, kun nähdään, mutten todellakaan pilaisi ulkomaanreissua ottamalla hänet mukaan tai kesälomaviikkoa ottamalla hoitoon kotiini.
Ehkä hänen vanhemmillaan oli samantapainen ajatus kuin sinulla, kun pyysivät velaa kummiksi, mutta metsäänhän se meni.
Siis no itse perheettömänä ja lapsettomana oon määrännyt testamentissani että perintöni menee kummilapsilleni jaettavaksi tasan.
Vierailija kirjoitti:
Katkeroitumista ja eroa odotellessa.
T: 73v vela
Toivottavasti ap:n kaltainen ahne paskiainen ei ikinä oikeasti tule saamaan lapsia.
Trollihan tämä ap toki on ja koittaa taas vain huvikseen sohia kusiaispesää keksityllä aloituksellaan.