Mua hiukan ihmetyttää miten jollain
huutonet myyjällä voi olla myynnissä vain merkkituotteita esim. burberry, elle, hilfiger... Mistä ne nuo tuotteensa hommaavat, kun välillä tuntuu, että ne eivät kyllä heidän omilla lapsillaan ole käytössä olleet? Siis tajuan, että jollakulla voi olla vain merkkivaatteita lapsillaan, mutta ei niitä voi noin loputtomiin riittää...
Kommentit (7)
Vieläkään en ymmärrä miten se voi niin ihmisiä surettaa kun joku myy jossain jotain kalliimmalla kuin mitä siitä on alun perin maksanut. Mitä ihmettä se on sinulta pois? Jos tuntuu siltä että " yhyyy, toi on varmaan ostanu ton alesta ja myy nyt kalliimmalla törkimys" niin älä hyvä ihminen osta! Ei ole pakko! Caveat emptor! Joku, joka ei jaksa / ehdi / voi aleissa juosta, voi hyvin ostaakin, ja se on kuule ihan tietoinen päätös.
ebaysta voi löytää nimittäin ihan pilkkahintaan hyvää tavaraa.
tahansa, sillä kaikki ei ole yh-teinimammoja jakomäestä jotka elävät lapsilisällä yms tuilla ja vaatteita ostetaan useita kokoja vaikka ennakkoon. Esim mä ostin joulun jälkeen alevaatteita ens talveksi (joista osa menne myyntiin, koska lapset kasvavat nopsaan ja sen vuoksi olen terhnyt virhearvioita että joku on liian pieni tai edelleen liian suuri).
Ja siis Hilfigeriä saa Jenkeistä edullisesti ja muitakin merkkijuttuja esim Outleteista ja osa ostaa sieltä reippaasti ja myy huutiksessa kalliimmalla. Jos mä teen toisinaan niin, niin maksan itse veroni. Osa maksaa, osa ei. Kyllä sinun lähikauppiaskin tekee tuotteilla voittoa, saa halvemmalla tukusta millä myy sinulle.
Olethan huomannut, että huutiksessa on myös ihmisiä Usasta, enkusta ja milloin mistäkin maasta, eli kaikki eivät asu suomessa vaikka kirjoittavat suomeksi, esim aika paljon hilfigerin laukuista tulee niiltä suomalaisilta jenkkimammoilta (sikäli mikäli äitejä ovat :)). Eli he haluavat kai, että suomalaisetkin saavat palan mukavia asioita mitä ei suomesta saa :) ehkä hieman tehdä tiliäkin :)
mä en oikeesti vaan käsitä miks av:lla on aina tällaisia threadeita missä joku vinkuu miten jollain voi olla niin paljon merkkikamaa tai uutta tavaraa... hohhoijakkaa kun ihmisiä on erilaisia, ei kaikki myy 5 lapsella olleita vuoden ' 93 äitiyspakkauksen potkupukuja.
Vierailija:
huutonet myyjällä voi olla myynnissä vain merkkituotteita esim. burberry, elle, hilfiger... Mistä ne nuo tuotteensa hommaavat, kun välillä tuntuu, että ne eivät kyllä heidän omilla lapsillaan ole käytössä olleet? Siis tajuan, että jollakulla voi olla vain merkkivaatteita lapsillaan, mutta ei niitä voi noin loputtomiin riittää...
Vierailija:
sanottavaa ja arvot kohdallaan. Kirjoitatkin todella hyvin.
S80:
tahansa, sillä kaikki ei ole yh-teinimammoja jakomäestä jotka elävät lapsilisällä yms tuilla ja vaatteita ostetaan useita kokoja vaikka ennakkoon. Esim mä ostin joulun jälkeen alevaatteita ens talveksi (joista osa menne myyntiin, koska lapset kasvavat nopsaan ja sen vuoksi olen terhnyt virhearvioita että joku on liian pieni tai edelleen liian suuri).Ja siis Hilfigeriä saa Jenkeistä edullisesti ja muitakin merkkijuttuja esim Outleteista ja osa ostaa sieltä reippaasti ja myy huutiksessa kalliimmalla. Jos mä teen toisinaan niin, niin maksan itse veroni. Osa maksaa, osa ei. Kyllä sinun lähikauppiaskin tekee tuotteilla voittoa, saa halvemmalla tukusta millä myy sinulle.
Olethan huomannut, että huutiksessa on myös ihmisiä Usasta, enkusta ja milloin mistäkin maasta, eli kaikki eivät asu suomessa vaikka kirjoittavat suomeksi, esim aika paljon hilfigerin laukuista tulee niiltä suomalaisilta jenkkimammoilta (sikäli mikäli äitejä ovat :)). Eli he haluavat kai, että suomalaisetkin saavat palan mukavia asioita mitä ei suomesta saa :) ehkä hieman tehdä tiliäkin :)
mä en oikeesti vaan käsitä miks av:lla on aina tällaisia threadeita missä joku vinkuu miten jollain voi olla niin paljon merkkikamaa tai uutta tavaraa... hohhoijakkaa kun ihmisiä on erilaisia, ei kaikki myy 5 lapsella olleita vuoden ' 93 äitiyspakkauksen potkupukuja.
Vierailija:
Näitä alennusmyynnistä ostajia tuntuu huutis olevan täynnä... Ostavat halvalla ja myyvät kalliilla.. =(