IL: sdp palauttaisi suojaosat!
Räsäsen mukaan SDP haluaisi myös kannustaa työelämän ulkopuolella olevia tai osa-aikatyötä tekeviä ottamaan vastaan enemmän työtä palauttamalla asumistuen ja työttömyysturvan suojaosia. Suojaosalla tarkoitetaan rahamäärää, jonka saa tienata ilman, että tukisumma laskee.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/47443374-a65d-4b7d-8819-156b58aae…
Aion äänestää demareita!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, kuten olen aina tehnyt. Yhdessä oikeistolaista pahuutta ja korruptiota vastaan, ääni demareille. SDÅn äänestäminen on voittavan hevosen veikkaamista.
SDP:n äänestäminen on omaan suuhun oksentamista. Ei. Ei ja EI.
Myös kokoomuksen ja persujen äänestäminen on ollut omaan suuhun oksentamista. Ja k.u..se.m.ista. Ja p.a.s.kan.temista. Ja sukupuolitaudin saastuttaman värkin imeskelyä sillä samalla suulla. Mikä on siis muka vaihtoehto? Ei, äänestän jatkossakin sitä porukkaa joka on ennenkin vahtinut etujani. Siksi SDP.
Ai 9e työt, ikikarenssi ja kaavamainen työnhakupakko on etujen ajamista? Kaikki nämä ovat SDP:n keksintöjä. Sipilän hallitus tosin sentään lievensi ikikarenssia.
Se sama keskusta nuo ideoi. SDP joutui niihin vaan taipumaan tämän helvetin konsensuskulttuurin takia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa SDP:tä tai muitakaan poliittisia puolueita tai poliitikkoja.
Aion äänestää SDPtä vuonna 2027, etkä mahda sille mitään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko nyt kysymyksessä "vappusatanen" -puolue?
-Kylmät kädet Ry
Vappusatanen joka kuitenkin toteutui indeksikorotusten kautta.
Kun tuomio tulee, kaksihaarainen kielesi sahataan juuresta poikki ja kätesi irroitetaan kainaloista niin että ne eivät koskaan kykene menemään enää kenenkään taskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, kuten olen aina tehnyt. Yhdessä oikeistolaista pahuutta ja korruptiota vastaan, ääni demareille. SDÅn äänestäminen on voittavan hevosen veikkaamista.
SDP:n äänestäminen on omaan suuhun oksentamista. Ei. Ei ja EI.
Myös kokoomuksen ja persujen äänestäminen on ollut omaan suuhun oksentamista. Ja k.u..se.m.ista. Ja p.a.s.kan.temista. Ja sukupuolitaudin saastuttaman värkin imeskelyä sillä samalla suulla. Mikä on siis muka vaihtoehto? Ei, äänestän jatkossakin sitä porukkaa joka on ennenkin vahtinut etujani. Siksi SDP.
Ai 9e työt, ikikarenssi ja kaavamainen työnhakupakko on etujen ajamista? Kaikki nämä ovat SDP:n keksintöjä. Sipilän hallitus tosin sentä
Lipposen hallituksen aikana keskusta oli oppositiossa kun 9e työt tuli, ikikarenssia ajoi innolla läpi Demareiden Filatov ja työnhakupakko oli Marinin ja Haataisen sadistinen laki joka aiheuttaa turhaa byrokratiaa kausityöläisille.
Toivottavasti sdp voittaa vaalit.
Vihaan valehtelevia demareita niin paljon että tärisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Saadaan ihmiset töihin.
no eipä se näin työkyvyttömänä ainakaan minua auta. Saisivat vielä alkaa perkaamaan työttömien joukosta työkyvyttömät pois ja päästää heidät eläkkeelle.
Takuueläke oli muuten demarien idea. Vain demareilta on aina johdonmukaisesti tullut indeksikorotukset joka vuosi.
Kukaan ei jaksa SDP:tä tai muitakaan poliittisia puolueita tai poliitikkoja.