Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: sdp palauttaisi suojaosat!

Vierailija
16.11.2025 |

Räsäsen mukaan SDP haluaisi myös kannustaa työelämän ulkopuolella olevia tai osa-aikatyötä tekeviä ottamaan vastaan enemmän työtä palauttamalla asumistuen ja työttömyysturvan suojaosia. Suojaosalla tarkoitetaan rahamäärää, jonka saa tienata ilman, että tukisumma laskee.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/47443374-a65d-4b7d-8819-156b58aae…

Aion äänestää demareita!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään väite siltä ei tule olemaan syy äänestää sitä.

Vierailija
2/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska huijauksen jälkeen sen käsi tulee olemaan huijatun taskussa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla saa ison kasan ääniä.  Hyppään myös pois persukelkasta.

Vierailija
4/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska huijauksen jälkeen sen käsi tulee olemaan huijatun taskussa taas.

Ja kun käsi kopeloi jo haaroja, se paska hönkii korvaan: uskoitpahan.

ja sitten demarin kieli työntyy korvaan ja kopelointi jatkuu.

Vierailija
5/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Saadaan ihmiset töihin.

Vierailija
6/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun demari puhuu, se valehtelee. 

Totuutta puhuva demari? Hän on arkussa eikä enää kykene valehtelemaan.

Vierailija
7/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa on kaikki hyvää. Uusille yrittäjillekin on tulossa helpotuksia. Ja aivan järjetön OrpoPurran teko oli tuo kotitalousvähennyksen pienentäminen. Olen itse kotipalvelussa töissä ja moni asiakas on vähentänyt työtunejani, kun kotitalousvähennys on niin pieni nykyään. Olispa mahtavaa, jos demarit voittais vaalit. Olis munkin työtilanne ehkä vähän parempi. 

Vierailija
8/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjelmassa on kaikki hyvää. Uusille yrittäjillekin on tulossa helpotuksia. Ja aivan järjetön OrpoPurran teko oli tuo kotitalousvähennyksen pienentäminen. Olen itse kotipalvelussa töissä ja moni asiakas on vähentänyt työtunejani, kun kotitalousvähennys on niin pieni nykyään. Olispa mahtavaa, jos demarit voittais vaalit. Olis munkin työtilanne ehkä vähän parempi. 

Mistä nunnille työmahdollisuuksia?

Vierailija
9/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaosa pitäisi ehdottomasti palauttaa. En kuitenkaan sen takia aio demareita äänestää.

Vierailija
10/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, kuten olen aina tehnyt. Yhdessä oikeistolaista pahuutta ja korruptiota vastaan, ääni demareille. SDÅn äänestäminen on voittavan hevosen veikkaamista.

Vierailija
11/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaosa todellakin parantaisi työllisyystilannetta koska niin paljon on niitä yrityksiä, joilla on antaa töitä vain vähän. Myös yrittäjien oikeus työmarkkinatukeen toisi huomattavasti lisää työllisyyttä kun aloittavan yrittäjän ei tarvitsisi miettiä sitä että mistä leipä tulee.

Vierailija
12/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan vasemmistoliittoa. Minä kokoomuksen perseennuolijoita äänestä.

Vierailija
13/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin puoleen väliin ja puklasin suuhuni. Oletko?

a) sekaisin

b) hullu)

c) molempia

???

Vierailija
14/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, kuten olen aina tehnyt. Yhdessä oikeistolaista pahuutta ja korruptiota vastaan, ääni demareille. SDÅn äänestäminen on voittavan hevosen veikkaamista.

Onko tuo joku uusi ruotsalaisten puolue? 

Vierailija
15/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojaosa pitäisi ehdottomasti palauttaa. En kuitenkaan sen takia aio demareita äänestää.

En siitä koskaan hyötynytkään mutta sen poistaminen oli todellakin syöttö vassareiden lapaan. Aion jatkossakin äänestää persuja tai kokoomusta tai KD:ta.

Vierailija
16/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) sekaisin

b) hullu)

c) molempia

???

Henkilö jota lainasit on ahkera työläinen. Päinvastoin kuin sinä persupuliukko.

Vierailija
17/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) sekaisin

b) hullu)

c) molempia

???

Onkohan sulla krapula? Pistä korkki kiinni, että pystyt huomenna töihin. 

Vierailija
18/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP:n äänestäminen on omaan suuhun oksentamista. Ei. Ei ja EI.

Vierailija
19/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareiden paha virhe oli poistaa suojaosat, jonka ainakin Marttinen on jo myöntänyt. Tämä on lohkaissut suuren osan oikeistopuolueiden kannatuksesta pois. Proletaareille ei kannattaisi fittuilla. 

Vierailija
20/48 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siitä koskaan hyötynytkään mutta sen poistaminen oli todellakin syöttö vassareiden lapaan. Aion jatkossakin äänestää persuja tai kokoomusta tai KD:ta.

...niin kuin se maanpetturi joka olet. Paljonko saat lahjuksia vihollisen viestin levittämisestä?