Jenni jätti miehen, joka oli kiva ja siivosi Kehottaa muitakin naisia vaatimaan laatua (iltasanomien laatu uutinen)
Ei ole itsekästä pitää kiinni omista tarpeistaan, toteaa Jenni Ahosilta.
Siis mitä? Erosit suhteesta jossa toinen osallistui kotitöihin ja oli ihan kiva?
Jenni Ahosilta postasi tällaisen videon Instagram-tililleen, koska hänellä oli tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä.
Meillä kaikilla on henkilökohtaisia, omaan identiteettiin perustuvia tarpeita. Jos ne eivät tule täytetyiksi, niin se vaikuttaa elämän tyytyväisyyteen aika radikaalisti, toteaa Ahosilta.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/5909a820-5697-4e30-a965-57575221bda0
Kommentit (365)
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan kuunnella näitä kokemusasiantuntijoita - ja jopa maksaa tästä "konsultoinnista". Ei muuta kuin heittämään hyvät miehet pois ja vaatimaan laatua.
Mehän ei tiedetä oliko Jennin mies hyvä vai huono. Se tiedetään, että Jenni ei kokenut suhdetta turvallisena, ja suhde oli ilmeisesti hänen puolelta lähinnä kaverillinen. Jäisitkö itse sellaiseen suhteeseen?
Instasta voi nähdä, että Jennin uusi mies on ulkonäöltään steoreotyyppisen jännämiehen näköinen. Veikkaanpa siis, että Jenni koki aikaisemman suhteen olleen liian turvallinen ja sisältäneen ihan liian vähän jänskyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan kuunnella näitä kokemusasiantuntijoita - ja jopa maksaa tästä "konsultoinnista". Ei muuta kuin heittämään hyvät miehet pois ja vaatimaan laatua.
Mehän ei tiedetä oliko Jennin mies hyvä vai huono. Se tiedetään, että Jenni ei kokenut suhdetta turvallisena, ja suhde oli ilmeisesti hänen puolelta lähinnä kaverillinen. Jäisitkö itse sellaiseen suhteeseen?
Instasta voi nähdä, että Jennin uusi mies on ulkonäöltään steoreotyyppisen jännämiehen näköinen. Veikkaanpa siis, että Jenni koki aikaisemman suhteen olleen liian turvallinen ja sisältäneen ihan liian vähän jänskyyttä.
No jos se oli niin, niin sitten se oli niin. Kenenkään ei ole pakko seukata kenenkään kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tuo postaus meni ukoilla niin ihon alle. Jos suhteessa ei ole rakkautta, sitä ei ole mitään järkeä jatkaa. Pelkkä kotitöiden tekeminen ei riitä. Minäkin olen jättänyt kivan ja ahkeran miehen, koska en rakastanut häntä.
Tuo nainen vaikuttaa enemmänkin pomolta joka antaa heti potkut jos et joskus suoriudu annetuista tehtävistä mallikkaasti. Ei tämä kyllä mihinkään ihon alle mennyt. Olisi kiva tietää onko nainen samaa mieltä että jos nykyinen mies katsoisi ettei nainen täytä hänen tarpeita esim. naisella olisi joskus "päänsärkyä" ja ei huvittaisi sekstailla niin miehelle olisi ok jättää hänet?
"Meillä kaikilla on henkilökohtaisia, omaan identiteettiin perustuvia tarpeita."
Identiteetti tarkoittaa käsitystä omasta itsestä, joka voi olla henkilökohtainen, sosiaalinen, kulttuurinen, kansallinen tai sukupuolinen.
Tarpeet puolestaan jaetaan perustarpeisiin ja opittuihin tarpeisiin. Tarpeet ovat osin sisäsyntyisiä ja osin opittuja. Mikään tarpeista ei kuitenkaan perustu ihmisen_käsitykseen_omasta_itsestä.
Terapeutti, joka viljelee psykologian perustermejä sikin sokin, ilmeisesti pyrkien vaikuttamaan vakuuttavalta, on kaikkea muuta kuin vakuuttava.
Miehet ovat kautta aikojen jättäneet vaimojaan, jotka ovat kivoja ja siivoavat. Mutta mitäs siitä, kun uudella on nätimpi naama ja parempi peppu.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies? Jennihän puhui monikossa existään. Nykyinen on tietysti AIVAN ERI asia.
Kuka hullu tuolta ostaa yhtään mitään valmennuksia??
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olleet yhdessä? Tuskin montaa vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi kiltti, tunnollinen mies mutta ongelma on ettei miehille kelpaa minun kaltainen kiltti, tunnollinen, meikitön nainen, koska en ole mallin mitoissa ja ikääkin liikaa (35). Paljon pakkeja saaneena olen huomannut ettei ole olemassa kilttejä miehiä tai edes naisia. Eikå kunnollisia.
Eli suoraan sanottuna et pidä itsestäsi huolta. Minä ainakin haluan sellaisen kumppanin joka arvostaa myös itseään. Pieni ylipaino ei haittaa mutta haluan naisen joka lähtee joskus lenkille tai luontoon sen sohvan nurkan sijaan. Jos et kelpaa niin kannattaa pyrkiä olemaan parempi versio itsestä, näin minäkin tein ja huomaan että naiset ovat enemmän kiinnostuneita
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tosi hyvä vaimo, mahtava luonne, tosi hyvä äiti lapsellemme, siivoaa, kokkaa ja silti jaksaa hymyillä, mutta mä voimaannuin ja vähän itseterapoin itseäni ja tajusin etten ole niin onnellinen kuin voisin olla vaikka onnellinen olinkin, hänellä esimerkiksi liian pienet rinnat ja sellaista. Nyt hän ei enää ole niin iloinen ja onnellinen, mutta olen silti tyytyväinen päätökseeni, miksi minun olisi pitänyt tyytyä?
Hyvin kuvattu miten naurettavasti asiasta on kyse! 👍
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kautta aikojen jättäneet vaimojaan, jotka ovat kivoja ja siivoavat. Mutta mitäs siitä, kun uudella on nätimpi naama ja parempi peppu.
Tämä just huvittaa. Miehet jättävät nuoremman naisen takia niin tälläkin palstalla itketään katkerana. Jos mies vaihtaa parempaan niin se ei enää kelpaakaan ja menee ihon alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tuo postaus meni ukoilla niin ihon alle. Jos suhteessa ei ole rakkautta, sitä ei ole mitään järkeä jatkaa. Pelkkä kotitöiden tekeminen ei riitä. Minäkin olen jättänyt kivan ja ahkeran miehen, koska en rakastanut häntä.
Facessa on hyvä "lista" nimillä ja kuvilla miehistä jotka kannattaa kiertää kaukaa. Siis just näitä mielensä pahottaneita..
Missä? Rikosilmoituksen paikka!
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole yhtäkuin luonne. Mun ex oli väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen. Hän on tavallisen näköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän oli edes päätynyt yhteen epäkiinnostavan miehen kanssa? Voi olla, ettei vakituisen seuran saaminen olekaan enää niin itsestäänselvyys tällaisen julkisen purkauksen jälkeen.
Useammakin kerran kuin yhden
"Ahosillan keskustelua herättänyt somevideo käsittelee hänen menneisyyttään ja entisiä parisuhteita"
Kukaan ei halua seurustella kynnysmaton kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ne on sit tuomittu? Kysehän voimaantumisesta ja omien tarpeiden tunnistamisesta!
Ei tuo uusikaan suhde tule kestämään
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se Jennin oma laatu oli? Tais olla aika kulahtanut ja löysä
Siinä taas eräs sankari, joka ei tiedä biologiasta mitään. Naisen haarat eivät kulahda samalla tavalla kuin miesten vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facessa on hyvä "lista" nimillä ja kuvilla miehistä jotka kannattaa kiertää kaukaa. Siis just näitä mielensä pahottaneita..
Missä? Rikosilmoituksen paikka!
Ziisös että voi olla idioottia porukkaa. Ei ole edes todellista.
Kun katsoo tuon instaa, se on kun joku teini wannabe-influensseri sit joskus isona, kun kasvaa. Esittelee lähinnä itseään ja ulosanti on naurettavia latteuksia ja kliseitä. Pitääkö tuota oikeasti jonain asiantuntijana??
Sääliksi käy tuota kouluikäistä poikaansa todella, saa vielä kuulla tuosta aivan varmasti vielä.
Jokainen vakiintuu, kun löytää sen oikean. Pätee sekä naisiin että miehiin.
🇺🇦🇮🇱