Jenni jätti miehen, joka oli kiva ja siivosi Kehottaa muitakin naisia vaatimaan laatua (iltasanomien laatu uutinen)
Ei ole itsekästä pitää kiinni omista tarpeistaan, toteaa Jenni Ahosilta.
Siis mitä? Erosit suhteesta jossa toinen osallistui kotitöihin ja oli ihan kiva?
Jenni Ahosilta postasi tällaisen videon Instagram-tililleen, koska hänellä oli tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä.
Meillä kaikilla on henkilökohtaisia, omaan identiteettiin perustuvia tarpeita. Jos ne eivät tule täytetyiksi, niin se vaikuttaa elämän tyytyväisyyteen aika radikaalisti, toteaa Ahosilta.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/5909a820-5697-4e30-a965-57575221bda0
Kommentit (64)
Tämä maailma on niin hiton sekaisin.
En yhtään ihmettele, että nuoret ovat enenevässä määrin liittyneet kirkkoon ja muutenkin hengellisyys kiinnostaa nuoria enemmän.
Aikuiset ihmiset sekoilee minkä kerkeää ja tuhoavat perheitä, kyllä lapset sopeutuu jankutus ei mene enää kaikille läpi. Enkä ihmettele.
Mulla oli tosi hyvä vaimo, mahtava luonne, tosi hyvä äiti lapsellemme, siivoaa, kokkaa ja silti jaksaa hymyillä, mutta mä voimaannuin ja vähän itseterapoin itseäni ja tajusin etten ole niin onnellinen kuin voisin olla vaikka onnellinen olinkin, hänellä esimerkiksi liian pienet rinnat ja sellaista. Nyt hän ei enää ole niin iloinen ja onnellinen, mutta olen silti tyytyväinen päätökseeni, miksi minun olisi pitänyt tyytyä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä maailma on niin hiton sekaisin.
En yhtään ihmettele, että nuoret ovat enenevässä määrin liittyneet kirkkoon ja muutenkin hengellisyys kiinnostaa nuoria enemmän.Aikuiset ihmiset sekoilee minkä kerkeää ja tuhoavat perheitä, kyllä lapset sopeutuu jankutus ei mene enää kaikille läpi. Enkä ihmettele.
Ja joka kerta joku kouluttamaton kellokkaana näissä
Tuo kaunis tarina toi aivan kyyneleet silmiini. Mummosi oli varmasti tyytyväinen moneen kertaan.