Jenni jätti miehen, joka oli kiva ja siivosi Kehottaa muitakin naisia vaatimaan laatua (iltasanomien laatu uutinen)
Ei ole itsekästä pitää kiinni omista tarpeistaan, toteaa Jenni Ahosilta.
Siis mitä? Erosit suhteesta jossa toinen osallistui kotitöihin ja oli ihan kiva?
Jenni Ahosilta postasi tällaisen videon Instagram-tililleen, koska hänellä oli tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä.
Meillä kaikilla on henkilökohtaisia, omaan identiteettiin perustuvia tarpeita. Jos ne eivät tule täytetyiksi, niin se vaikuttaa elämän tyytyväisyyteen aika radikaalisti, toteaa Ahosilta.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/5909a820-5697-4e30-a965-57575221bda0
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Lehtijuttu oli Jennin firman mainos. Jenni tarjoaa terapiaa vaikka ei ole valmistunut. Myös treeniohjausta ja ravintoneuvontaa tarjoaa.
"Olen toiminut hyvinvointialalla vuodesta 2013 lähtien kokopäiväisesti. Hyvällä energialla ja täydellä sydämellä motivoin sekä kannustan sinua kohti toive tulevaisuuttasi."
Ilman minkäänlaista koulutusta. Toki hän juontaa myös seksimessuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minulta tuo keittoresepti löytyy. Sitä on mummon lapsuudenajoista asti säilytetty sukumme pyhäinjäännöslippaassa.
Tässä oleva resepti on kyllä muokattu nykyaikaisen pienen perheen tarpeisiin. Alkuperäinen keitto tehtiin muuripadassa ja siihen meni useampi kappa perunoita ja neljä-viisi kulkukissaa nahkoineen, karvoineen, päineen ja häntineen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Kiitos tästä! Nyt olen onnellinen 💕💕💕
Jos tuo on vasta keski-ikäinen reseptiä tuputetaan vielä monta kertaa ennenkuin hänkin on mennyt edes. Jos laittaa tofua tai muuta niin muuten hyvä resepti kasviskeitolle.
Vierailija kirjoitti:
Jätä kiltti nöyrä siivooja- tiskaaja ahkera suomalainen kotiorja. Vaihda pitkäkulliseen afrikkalaiseen jännitykseen.
Naiset! On aika voimaantua!
Jos ymmärtäisit naisista jotain, oi inkkeli, tietäisit ettei se pituus ole tärkeä vaan paksuus. Sitä paitsi harva suomalainen(kaan) mies tekee kotitöitä.
En ymmärrä miten parisuhdetyytyväisyyteen liitty se että joku on KIVA ja SIIVOAA. Herranjestas, näillä kuvailuilla hän kertoo lähinnä että kyseessä on normaali aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lehtijuttu oli Jennin firman mainos. Jenni tarjoaa terapiaa vaikka ei ole valmistunut. Myös treeniohjausta ja ravintoneuvontaa tarjoaa.
Siis puoskari? Terapeutti-nimikkeen ammatillinen käyttö pitäisi rajata vain Valviran valvonnassa toimiville terapeuteille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minulta tuo keittoresepti löytyy. Sitä on mummon lapsuudenajoista asti säilytetty sukumme pyhäinjäännöslippaassa.
Tässä oleva resepti on kyllä muokattu nykyaikaisen pienen perheen tarpeisiin. Alkuperäinen keitto tehtiin muuripadassa ja siihen meni useampi kappa perunoita ja neljä-viisi kulkukissaa nahkoineen, karvoineen, päineen ja häntineen.
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Romanisuku?
"Jennin tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä". Tiedoksi Jennille ym "ihanille" naisille, 95 % tuntemistani miehistä on realistisesti tyytynyt parisuhteeseensa, se ei tarkoita sitä että olisi onneton vaan ollaan onnellisempia kuin esim kyseisen Jennin kanssa olisi edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen toiminut hyvinvointialalla vuodesta 2013 lähtien kokopäiväisesti. Hyvällä energialla ja täydellä sydämellä motivoin sekä kannustan sinua kohti toive tulevaisuuttasi."
Ilman minkäänlaista koulutusta. Toki hän juontaa myös seksimessuilla.
Niinkö? Tuo kertoo kaiken tarpeellisen hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä kiltti nöyrä siivooja- tiskaaja ahkera suomalainen kotiorja. Vaihda pitkäkulliseen afrikkalaiseen jännitykseen.
Naiset! On aika voimaantua!
Joskus luulin että naisten voimaantuminen olisi muuta kuin että hölmöys voimistuisi.
No kyllä pidän ihanan mieheni vaikka ei seksiä annakaan. Saan sen seksin muualta. Kaikkea ei vain voi saada samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
"Jennin tärkeä viesti: parisuhteen ei tule olla pelkkää tyytymistä". Tiedoksi Jennille ym "ihanille" naisille, 95 % tuntemistani miehistä on realistisesti tyytynyt parisuhteeseensa, se ei tarkoita sitä että olisi onneton vaan ollaan onnellisempia kuin esim kyseisen Jennin kanssa olisi edes mahdollista.
Narsistisiin piirteisiin kuuluu juuri tuo muiden alentaminen tuon Jennin käyttämällä lauseella.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten parisuhdetyytyväisyyteen liitty se että joku on KIVA ja SIIVOAA. Herranjestas, näillä kuvailuilla hän kertoo lähinnä että kyseessä on normaali aikuinen ihminen.
Eiks tää itse sanaillut niin että VAIKKA on kiva ja siivoaa. Eli arvosti sentään vähän, mutta jätti sanomatta mistä kiikasti. Yleensä on vinguttu kun ei tee kotitöitä. Jos hän haluaa itse siivoilla ym.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää itse sanaillut niin että VAIKKA on kiva ja siivoaa. Eli arvosti sentään vähän, mutta jätti sanomatta mistä kiikasti. Yleensä on vinguttu kun ei tee kotitöitä. Jos hän haluaa itse siivoilla ym.?
Koska syyllinen suhteen toimimattomuuteen oli hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Älköön tämä rakkaus koskaan löytäköön minua.
Äh. Opettele kielen muodot ennenkin tulet kikkailemaan. Menee sen verran poskelleen tuo yritelmä, mutta toki onhan tuo hyvä yritys.
Älköön löydettäkö tai positiivinen vaihtoehto löydettäköön ovat mahdollisia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässäkin tapauksessa ole kyse siitä, että parisuhteet eivät vain aina onnistu. Mutta onneksi joskus voi käydä päinvastoinkin. Hyvä esimerkki on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.<
Toivottavasti kyseinen lumppu sai lopulta itse pataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh hän on normaali aikuinen ja silti jätin hänet
Informaatioarvo nolla prosenttia
Perfektionisitit ovat todella rasittavia kumppaneita ja usein lahnoja makuuhuoneessa. Oisko tuo sellainen?
Tämän Jennin kriteerit miehelle oli että kunhan on kiva ja osaa siivota ??? Mitä helvettiä? No ei kumma jos ei toimi
Väitätkö, että miehen samankaltainen postaus ei menisi naisille ihon alle?