Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?

Vierailija
16.11.2025 |

Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet. 

Kommentit (245)

Vierailija
241/245 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo ja feminismi

Vierailija
242/245 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edinburgh, Skotlanti. Olin menossa erääseen kauppaan, ja ennen kuin ehdin itse tarttua kaupan ovenkahvaan, sen lähellä ollut mies avasi minulle oven, kohotti hiukan hattuaan ja kumarsi aivan kevyesti. Katsoi nopeasti tuikkivilla silmillään omiini ja hymyillen sanoi pelkästään Madam. Kiitin iloisesti ja menin ostoksille. 

Eli odotat että miehet alistuvat palvelijoiksesi. Työnnä tasa-arvosi pılluusi. 

Jatka maksullisissa käymistä. Heille ei tarvitse avata ovia, eikä hymyillä. Kumpikin näistä on sinun kyvyilläsi ylivoimainen ponnistus. Onneksi kaltaisesi heikoin aines poistuu geenipoolista luonnonvalinnan kautta.

En käy maksullisissa. Minä en maksa naisille että saisivat rahaa elääkseen. Ja jos odottavat jotain oven avausta, tai mitään muuta orjan palvelusta, niin syljen. Sinua itseäsi voisin lyödä nyrkillä naamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/245 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tylytän ja ignooraan vieraita naisia ihan tarkoituksella. En ole itsekään saanut heiltä sympatiaa.

Tunnen toki muutama mukavankin naisen joiden kanssa synkkaa.

Vierailija
244/245 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ainakin johtajille paras ettei tule ahdisteluilmoituksia

Vierailija
245/245 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en naisena tee enää niitä aloitteita, koska aina kun olen tehnyt ja siitä on alkanut parisuhde, on myöhemmin käynyt ilmi, ettei mies oikein ollut minusta viehättynyt, mutta kun ei sillä hetkellä parempaakaan ollut tarjolla, ja "pillu se on hiirelläkin", niin on sitten alkanut mun kanssa olemaan. Tietenkään kertomatta tätä minulle, ennen kuin sitten kun löytää sen paremman ja täytyy ilmoittaa mulle että juttu on loppu. Sitten voidaan kertoa, että alusta asti vähän tuntui ettet ole mun tyyppiä tms. Yhden tämmöisen kanssa haaskasin 4 vuotta parasta pariutumisikääni. 

Eli jos nainen tekee aloitteen, ei voi mitenkään olla varma että mies oikeasti on kiinnostunut, muuta kuin sen verran että on tuo sen verran siedettävä että jonkun aikaa voi sitä paneskella / käyttää yksinäisyyttä helpottamaan.

Varmaan siitä, etten tunne oikein tuollaisia naisia. Siis sellaisia, jotka olisivat alusta asti tunteneet, ettei tuo tyyppi oikein viehätä, enkä usko että tästä tulee mitenkään pitkää suhdetta, mutta silti teeskentelisi siinä ihastunutta ja rakastunutta ja käyttäytyisi kuin oltaisiin todella vakavissaan parisuhteessa. Minusta tuntuu, että naiset usein enemmän tiedostaa, ehkä hedelmällisen iän rajallisuuden takia, että elämää ei kannata tuhlata vuosikausien hengailuun sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei lopulta halua olla, jos haaveissa on avioliitto ja perhe.  

Aivan. Itsekään en tunne yhtään murhaajaa tai rai*karia, osannet jatkaa mihin olen tässä menossa?