Miksi miehet eivät enää lähesty naisia? Missä kosiskelu ja rohkeus tavoitella haluamaansa?
Naisena en voi ymmärtää mihin miehet on oikein kadonneet.
Kommentit (313)
Naisena sä varmaan olisit voinyt hyväksyä jonkin noista kadonneista kosiskeluista.
Nyt sun "parasta ennen" on mennyt
Juu hei, mut pitää muistaa, että tämän keskustelun aloitti mies. Yrittää esiintyä naisena, mutta haistaahan tuon kilometrin päähän. "Hello fellow females..."
Naiset ei ihmettele, mihin miehet on kadonneet, miksei kukaan lähesty ja onko baarit tyhjänä. Ei ole. Kyllä niitä ihmisiä tuolla vielä kovasti toisiaan lähentyy ja suhteisiin rupeaa kun vain ottaa pään pois manosfääristä.
--
Et sitten ole lukenut edes kuinka yökerhot menee konkkaan ja lehdistössä jauhetaan "mistä koulutetulle naiselle hyvä mies jonka se nainen aivan ehdottomasti ansaitsee"
Vierailija kirjoitti:
Miten te juntit oikein lähestytte naisia, jos he kokevat tulleensa ahdistelluiksi?? No suoraan käytte käsiksi, niinpä tietysti..?
Unohdit että katse on ahdistelua.
Somessa tuli hauska video vastaan: naaras laski siinä kuinka monta kertaa häntä vilkaistiin kävelymatkalla. Vaihtoehto B eli antaa miesten kävellä päin katsomatta ei myöskään tietenkään kelpaisi.
Miehet ovat vihaisia koska naiset ovat manipuloineet kaiken. Valkoinen mies on demonisoitu ilman syytä. Nainen lyttää miehiä omaa itseään kohottaakseen ja keksii syitä saada etuoikeuksia. Nainen on pettänyt isänmaansa tuomalla vieraat miehet tänne ja jakamalla verorahat maasta ulos.
Naiset myös jakaa ilmaista pillua komeimmille miehille jotka haluavat vain sitä. Kymmenille tai sadoille ja sitten vanhempana ja vähemmän kauniina yh-äitinä odottaa että sellainen itselle sopiva mies tulee pitämään huolta oikeassa parisuhteessa ja näkee vaivaa. Jaettuaan itseään ensin vuosikausia kaikille ilmaisena ho rona.
Vierailija kirjoitti:
Alatte miehet aisuriksi sinkkuäidille.
Tuhon helvettiin kukaan täysi järkinen lähde.
Ei nyt kyllä millään ehdi naisille juttelemaan kun on kiire loikoilla tukirahoilla kotona. Videopelejäkin on niin paljon pelattavana. Sori siitä, mutta ei oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten te juntit oikein lähestytte naisia, jos he kokevat tulleensa ahdistelluiksi?? No suoraan käytte käsiksi, niinpä tietysti..?
Istun yksin baarin nurkassa, tuoppia tyhjentäen ja naista luokseni tulevan odottaen. Kovasti lapsena toitotettiin ettö naiset eivät voi pitää näppejänsä erossa kaltaisestani kivasta pojasta, mutta aika hiljaisa on toistaiseksi ollut.
Jatkan odottelua.
Kaikenlaiset lähestymiset koetaan nykyään järjestään ahdisteluksi, josta voi seurata jopa ehdotonta vankeutta.
Naisille taas yksi trauma lisää aina kun saavat pakit😵💫😵💫.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun yksin baarin nurkassa, tuoppia tyhjentäen ja naista luokseni tulevan odottaen. Kovasti lapsena toitotettiin ettö naiset eivät voi pitää näppejänsä erossa kaltaisestani kivasta pojasta, mutta aika hiljaisa on toistaiseksi ollut.
Jatkan odottelua.
Minä jos yritän juoda baarissa rauhassa kaljaa niin on varma että joku naisenperkele tulee siihen häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Mee too joten naiset tekevät aloitteet aina
Tuntemattomille puhuminen on ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee too joten naiset tekevät aloitteet aina
Tuntemattomille puhuminen on ahdistelua.
Vain jos puhuja on sortavan ryhmän edustaja.
Mua on lähestynyt. Mutta se mies olikin espanjalainen. Se tuijotti mua siellä kahvilassa niin intensiivisesti, ettei todellakaan jäänyt epäselväksi kiinnostus :D Myös yksi ihan suomalainen mies on lähestynyt kerran (keskellä päivää ihan selvinpäin), mutta se oli naimisissa ja olisi halunnut vain pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on lähestynyt. Mutta se mies olikin espanjalainen. Se tuijotti mua siellä kahvilassa niin intensiivisesti, ettei todellakaan jäänyt epäselväksi kiinnostus :D Myös yksi ihan suomalainen mies on lähestynyt kerran (keskellä päivää ihan selvinpäin), mutta se oli naimisissa ja olisi halunnut vain pitää hauskaa.
Ja tarkennus, että molemmat tulivat siis pyytämään numeroani :)
Oven suki pitäminen ja yleinen kohteliaisuus ovat lähtökohtaisesti ahdistelua, lähestyminen on siis sitäkin pahempaa.
Naiset itse halusivat tätä.
En tiedä kumpiko pelottaa enemmän, se jos nainen sanoo ei, vai se jos nainen sanookin kyllä... taitaa kallistua siihen jos nainen sanoo kyllä koska pitäähän sellaisessa olla jotain vikaa joka meikäläisen kelpuuttaisi...
Vierailija kirjoitti:
Oven suki pitäminen ja yleinen kohteliaisuus ovat lähtökohtaisesti ahdistelua, lähestyminen on siis sitäkin pahempaa.
Naiset itse halusivat tätä.
Kamalin rangaistus näille aktivisteille on antaa heille juuri sitä mitä he halusivat.
Ei pysty aloittamaan keskusteluja kun olen introvertti ja ketään ei kiinnosta kun olen myös ruma. Ei viitsi enää edes yrittää jollekin kaappimöröllekään kun kuitenkin se yksinkertainen "moi" oli liikaa, itseni tyrkyttämistä ja ahdistavaa ja seuraavana päivä kaikki kunnan naiset tietää että oon "se" jota pitää vältellä.
Tehkööt itse aloitteet näinä me too -jälkeisinä aikoina tai riidelkööt niistä samoista panopojista ja valittakoot kun kun "kaikki äijät on samanlaisia"